Vilja är era kissars älsklingsrätter?
Gärna recept om det är något hemlagat.

Moderator: SKS
Aziz skrev:Vad kul att läsa om alla era kissars olika preferenser. Får se vad vi väljer att servera på lillens stora dag. Rå lammstek är en absolut favorit hos honom liksom kycklinghjärta och mozzarella. Kanske en lite bit av varje utspritt över dagen så att han inte hetsar upp sig för mycket och kräks. Har aldrig provat att koka kyckling eller torsk och ge, det kanske vore nåt.
Aziz skrev::smile: Dina katter är verkligen gourmeter Starwatcher. Jag är lite rädd att lägga ribban för högt, sedan får man väl katter som kräver speciallagrade ostar och rysk kaviar.Men kycklingen lät bra tycker jag, även av skälet att jag inte vill gynna dålig djurindustri.
Lillen började dock sin födelsedag med att kräkasefter att han lyckades gluffa i sig resterna av herr katts gourmet-konserv. Vet inte varför han kräks så ofta, börjar bli dags att kolla upp det hos vet. Vore det bara gourmet så skulle jag skylla på innehållet men han kräks då och då även när han bara äter MUSH. Får kanske bli mer lek och gos än smaskig mat i dag.
ClaesC skrev: Ännu en seger för denna oss överlägsna art som är experter på att manipulera sin personal.
Starwatcher skrev:Glömde så klart hankattens favoritsaker smör och ost, allra godast är ex grottlagrad ekologisk gruyereHan får inte mkt ost men en lite flisa gör hans dag.
Colourspot skrev:Starwatcher skrev:Glömde så klart hankattens favoritsaker smör och ost, allra godast är ex grottlagrad ekologisk gruyereHan får inte mkt ost men en lite flisa gör hans dag.
Oj, en riktig liten delikatessmisse! Gruyere och rysk kaviar, det är till att vara finsmakare![]()
Aziz skrev:Jag tror jag får revidera lillens favoriträtt till allt som är herr katts matså länge det inte är torrfoder. Nu har vi investerat i en surefeeder för herr katts våtmat så får vi se om det lyckas.
Starwatcher skrev:Aziz skrev:Jag tror jag får revidera lillens favoriträtt till allt som är herr katts matså länge det inte är torrfoder. Nu har vi investerat i en surefeeder för herr katts våtmat så får vi se om det lyckas.
Vad tycker Herr Katt om Surefeed?
Aziz skrev:Starwatcher skrev:Aziz skrev:Jag tror jag får revidera lillens favoriträtt till allt som är herr katts matså länge det inte är torrfoder. Nu har vi investerat i en surefeeder för herr katts våtmat så får vi se om det lyckas.
Har inte startat projektet ännu, måste ha tid för att övervaka introduktionen. Tänkte börja över julledigheten. Tror att det kan bli knepigt men ska göra ett försök i alla fall. Vore himla smidigt om det lyckas.
Starwatcher skrev:Aziz skrev:Starwatcher skrev:
Har inte startat projektet ännu, måste ha tid för att övervaka introduktionen. Tänkte börja över julledigheten. Tror att det kan bli knepigt men ska göra ett försök i alla fall. Vore himla smidigt om det lyckas.
Lillgubben här lärde sig fort med hjälp av extra god mat. Är Lillen snabb är det nog inte fel att ställa ner tiden som luckan är öppen. Tösen utvecklade en fin teknik för att fisk upp bitar när luckan var öppen, bit spetsad på klo
Aziz skrev:Starwatcher skrev:Aziz skrev:
Lillgubben här lärde sig fort med hjälp av extra god mat. Är Lillen snabb är det nog inte fel att ställa ner tiden som luckan är öppen. Tösen utvecklade en fin teknik för att fisk upp bitar när luckan var öppen, bit spetsad på klo
Tack för tipset! Lillen är snabb som en... vessla höll jag på att skriva, tills jag kom på att han är snabb som en abessinier-katt.Herr katt är å andra sidan lite sävlig just när det kommer till mat så jag är inte helt övertygad om att det kommer att lyckas. Men hoppas.
Vad skönt att det fungerar för er.
Återgå till "Allmänt kattprat!"
Användare som besöker denna kategori: 21 och 0 gäster