Malmö 8-9 april

Vill du prata uppfödning, utställning och genetik? Isåfall är detta rätt ställe!

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Siv
Kompetent katt
Kompetent katt

Malmö 8-9 april

Inläggav Siv » tis 04 apr 2017, 21:02

Hej! Någon som ska till Sydkattens utställning i Malmö den 8-9 april? Jag tänkte eventuellt gå dit som besökare på lördagen. Vore ju kul att hälsa om någon forumkatt är där. :)
Senast redigerad av Siv tis 04 apr 2017, 21:02, redigerad totalt 1 gång.

Fragole
Überkatt
Überkatt
Katt: Honeydew och Pisco (huskatter)

Re: RE: Malmö 8-9 april

Inläggav Fragole » ons 05 apr 2017, 00:11

Siv skrev:Hej! Någon som ska till Sydkattens utställning i Malmö den 8-9 april? Jag tänkte eventuellt gå dit som besökare på lördagen. Vore ju kul att hälsa om någon forumkatt är där. :)

Hade tänkt gå men blev upptagen på annat håll. Och vet inte om sambon hade velat bli dragen dit i år igen

Siv
Kompetent katt
Kompetent katt

Re: Malmö 8-9 april

Inläggav Siv » tor 06 apr 2017, 17:18

Fragole skrev:
Siv skrev:Hej! Någon som ska till Sydkattens utställning i Malmö den 8-9 april? Jag tänkte eventuellt gå dit som besökare på lördagen. Vore ju kul att hälsa om någon forumkatt är där. :)

Hade tänkt gå men blev upptagen på annat håll. Och vet inte om sambon hade velat bli dragen dit i år igen

Jag förstår. Brukar du ställa ut eller går du som besökare? Jag är så ovan vid utställningar, har bara gått en gång, men det var väldigt roligt. Då tittade jag dock mest på alla fina katter. Är nyfiken på att titta lite mer på tävlingarna den här gången.

Fragole
Überkatt
Überkatt
Katt: Honeydew och Pisco (huskatter)

Re: RE: Re: Malmö 8-9 april

Inläggav Fragole » tor 06 apr 2017, 21:40

Siv skrev:
Fragole skrev:

Jag förstår. Brukar du ställa ut eller går du som besökare? Jag är så ovan vid utställningar, har bara gått en gång, men det var väldigt roligt. Då tittade jag dock mest på alla fina katter. Är nyfiken på att titta lite mer på tävlingarna den här gången.

Besökare, hade gärna ställt ut men ingen av katterna har rätt psyke, en hatar människor och den andra är rädd för dem

Siv
Kompetent katt
Kompetent katt

Malmö 8-9 april

Inläggav Siv » lör 08 apr 2017, 08:04

Susanne Hellman ska ha en monter med sin nya bok. Spännande tycker jag.

Återgå till "Avel, genetik, utställning och uppfödning"