Uppfödare ragdoll i sthlm

Vill du prata uppfödning, utställning och genetik? Isåfall är detta rätt ställe!

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Användarvisningsbild
Fia Maria
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Snowshoe
Kontakt:

Uppfödare ragdoll i sthlm

Inläggav Fia Maria » mån 13 feb 2017, 14:18

Jag vill gärna komma i kontakt med ragdolluppfödare i Stockholm. Det är åt min chef jag letar efter seriösa uppfödare. Hon har råkat ut för en inte allt för pålitlig hankattägare och jag vill gärna förmedla kontakt med någon som inte utnyttjar att hon är ny i gemet. Här på forumet vet jag att det finns mycket bra och pålitliga människor :-D

Fragole
Überkatt
Überkatt
Katt: Honeydew och Pisco (huskatter)

Re: RE: Uppfödare ragdoll i sthlm

Inläggav Fragole » mån 13 feb 2017, 18:36

Fia Maria skrev:Jag vill gärna komma i kontakt med ragdolluppfödare i Stockholm. Det är åt min chef jag letar efter seriösa uppfödare. Hon har råkat ut för en inte allt för pålitlig hankattägare och jag vill gärna förmedla kontakt med någon som inte utnyttjar att hon är ny i gemet. Här på forumet vet jag att det finns mycket bra och pålitliga människor :-D

Fjärilsflickan på instagram ska eventuellt ha en kull i april (tror jag det var). Tycker mycket om hennes syn på katter och uppfödning men har inte haft någon direkt kontakt med henne.
Kom på att hon flyttat från Stockholm iofs, men hon har fortfarande fodervärdar i Stockholm

Återgå till "Avel, genetik, utställning och uppfödning"