Utställning första gången

Vill du prata uppfödning, utställning och genetik? Isåfall är detta rätt ställe!

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Användarvisningsbild
Yrhättans
Moderator
Moderator
Katt: ett gäng busiga birmor

Re: Utställning första gången

Inläggav Yrhättans » sön 12 mar 2017, 14:04

Aziz skrev:Lillen var på sin tredje utställning i går och blev nominerad till panel som bästa kastrathane. :studsmatta: Lillskruttet fick väldigt fina omdömen av domaren som förutom allt som var excellent på honom, dvs allt, sa att han hade fina ben och tassar. Tänk den som fick det omdömet. :smile:

Grattis älskade lillkisse! :balloon: (fn 5,4 välproportionerliga kilon) :shock:

Grattis Lillen!
Så klart han är stillig, hm.
Kanske dags att starta en bildtråd för att visa upp Lillen? Kan ju bli en allmän utställningsbildtråd.
:rosor: :rosor: :rosor: :rosor:

Starwatcher
Kosmoskatt
Kosmoskatt
Katt: Bengal

Inläggav Starwatcher » sön 12 mar 2017, 22:02

Aziz skrev:Lillen var på sin tredje utställning i går och blev nominerad till panel som bästa kastrathane. :studsmatta: Lillskruttet fick väldigt fina omdömen av domaren som förutom allt som var excellent på honom, dvs allt, sa att han hade fina ben och tassar. Tänk den som fick det omdömet. :smile:

Grattis älskade lillkisse! :balloon: (fn 5,4 välproportionerliga kilon) :shock:

Grattis Lillen och matte :rosor:

Vore så roligt att se bild på skönheten :grin: Stiliga Herr Katt har jag sett iaf en bild på och även den gossen vore roligt att se fler bilder på :-D
Bild

Användarvisningsbild
KattenOxå
Avstängd
Katt: Bengaler

Inläggav KattenOxå » mån 13 mar 2017, 00:19

Everybody loves a winner! Jag vill också gratulera Lillen och hans team. :rosor:
Bette Davis: "It's better to be hated for who you are, than to be loved for someone you're not. It's a sign of your worth sometimes, if you're hated by the right people."

Användarvisningsbild
KattenOxå
Avstängd
Katt: Bengaler

Inläggav KattenOxå » mån 13 mar 2017, 00:37

Starwatcher skrev:Grattis Lillen och matte :rosor:

Vore så roligt att se bild på skönheten :grin: Stiliga Herr Katt har jag sett iaf en bild på och även den gossen vore roligt att se fler bilder på :-D

Pardon my french Starwatcher men det är väldigt vad du ideligen efterfrågar bilder på allt och alla! :blink:

Jag tycker det vore på tiden att se bilder av dig och de dina faktiskt. :grin:

Sorry för off-topic.
Bette Davis: "It's better to be hated for who you are, than to be loved for someone you're not. It's a sign of your worth sometimes, if you're hated by the right people."

Aziz
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Katt: Bengal, Abessinier

Inläggav Aziz » mån 13 mar 2017, 11:14

Tack alla ovan för gratulationer! :rosor:

Jag beklagar att det inte finns några bilder men det beror bara på min brist på tekniskt intresse, för att inte säga snudd på fobi. Jag känner mig så vansinnigt korkad när jag inte begriper hur man ska fixa bilder så jag ger upp innan jag ens har försökt. :oops: Jag ska dock dra ett djupt andetag och göra ett försök när jag får tid, och lyckas jag så lovar jag att återkomma med bilder på båda underverken. :-)

Starwatcher
Kosmoskatt
Kosmoskatt
Katt: Bengal

Inläggav Starwatcher » mån 13 mar 2017, 11:21

KattenOxå skrev:
Starwatcher skrev:Grattis Lillen och matte :rosor:

Pardon my french Starwatcher men det är väldigt vad du ideligen efterfrågar bilder på allt och alla! :blink:

Jag tycker det vore på tiden att se bilder av dig och de dina faktiskt. :grin:

Sorry för off-topic.

Du har helt rätt! :oops: Ska inventera ny sida att lägga upp bilder på mina små underverk. Tills dess finns en synnerligen eftersatt instagram (Docskygazer) med bilder på Prickisarna. Ja, faktiskt enbart prickiga kattdjur :smile: Matte och husse skyr kameran ;-)
Bild

Återgå till "Avel, genetik, utställning och uppfödning"