*Foderrabatt-tråd*

Forum för frågor och diskussioner kring kattens hälsa/sjukdomar, beteendestörningar och olika kost/foderfrågor.

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Evie
Bad Wolf
Bad Wolf

Re: *Foderrabatt-tråd*

Inläggav Evie » tis 14 jul 2015, 09:41

Frysta?

Skickat från min GT-S7580 via Tapatalk

Användarvisningsbild
sugarcane
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: halvperser & lurvig bondkatt

Inläggav sugarcane » tis 14 jul 2015, 10:02

Nej, färska! :D
Halvpersern Alice, 13, finns inte mer. Bondkatten Kajsa Kavat, snart 11 år, är ensam kvar.

Lingonskrutt
Superkatt
Superkatt
Katt: Fd hemlösa pälsbollar

Inläggav Lingonskrutt » sön 30 aug 2015, 19:19

Animail ger 15% rabatt på hela beställningen med koden höst15. De säljer ut Carnia Lynx-torrfoder för 129 kr (5 kg) men det har kort datum: 18/9.

zoozoo säljer Bozita i 16-pack för 151 kr

Användarvisningsbild
sugarcane
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav sugarcane » tor 25 feb 2016, 07:13

Mjau har 10 kronors rabatt på sin nya påsmat. Kupong här - http://portion.mjaukupong.se/?utm_sourc ... mjau_v2-12
Halvpersern Alice, 13, finns inte mer. Bondkatten Kajsa Kavat, snart 11 år, är ensam kvar.

Användarvisningsbild
LaSadies
Orakelkatt
Orakelkatt
Katt: 5*NFO 1*HCS 1*Änglakatt
Kontakt:

Inläggav LaSadies » tor 25 feb 2016, 11:33

sugarcane skrev:Mjau har 10 kronors rabatt på sin nya påsmat. Kupong här - http://portion.mjaukupong.se/?utm_sourc ... mjau_v2-12

Den tyckte våra luddrumpor om.
S*LaSadie's NFO http://www.lasadie.com

Användarvisningsbild
sugarcane
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav sugarcane » sön 03 apr 2016, 08:28

Jag vet inte om Djurmagazinets kampanjer gäller över hela landet, men i min butik är det just nu succépris på Bozita-tetror, 5 stycken för 39 kronor. Alltså 7,80 kr/styck om man köper 5 stycken.

Användarvisningsbild
SandyOlsen
Überkatt
Überkatt
Katt: Gjördis, Peggy & Nessi

Re: RE: Re: *Foderrabatt-tråd*

Inläggav SandyOlsen » sön 03 apr 2016, 08:45

sugarcane skrev:Jag vet inte om Djurmagazinets kampanjer gäller över hela landet, men i min butik är det just nu succépris på Bozita-tetror, 5 stycken för 39 kronor. Alltså 7,80 kr/styck om man köper 5 stycken.

OH det måste jag kolla upp!

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Bild

Användarvisningsbild
satanica
Überkatt
Überkatt
Katt: bengaler
Kontakt:

Inläggav satanica » ons 13 apr 2016, 10:03

Såg iaf att willys där jag handlar har pussi kartong 2 för 79kr
Bild

Lingonskrutt
Superkatt
Superkatt

Inläggav Lingonskrutt » mån 27 jun 2016, 14:30

zooplus.se har 10 % rabatt fram till torsdag för de som prenumererar på nyhetsbrevet :hi5:
Kod EXKL-HURRA-4 (vet inte om den funkar för de som inte prenumererar?)

Användarvisningsbild
sugarcane
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav sugarcane » tor 10 nov 2016, 12:19

Ser just att Willys erbjuder tre Mjautetror för 30 spänn. Kan inte kursen på Mjau längre, men på den tiden jag helutfodrade med tetra brukade Willys kampanjer vara prisvärda, och jag åkte tom till grannkommunens köplada för att hamstra. :blink:
o-o-o
:edit: Djurmagazinet har just nu (november 2016) Bozita-kampanj: 10 tetror för 119 spänn. Står sig riktigt bra mot zooplus-priserna, eftersom man numera måste handla för 499 kronor för att få fraktfritt. Vid storpackköp får man inte heller välja sorter fritt, medan man på Djurmagazinet kan plocka hejvilt i utbudet. Så trots att jag är zooplus-kramare av stora mått blev det rejält kompletteringsköp i lokala affären efter denna trevliga upptäckt.
Senast redigerad av sugarcane tis 15 nov 2016, 19:14, redigerad totalt 4 gånger.

Användarvisningsbild
Missekiss
Nyfödd kisse
Nyfödd kisse
Katt: Amerikansk korthår

Inläggav Missekiss » tis 15 nov 2016, 04:53

Lingonskrutt skrev:zooplus.se har 10 % rabatt fram till torsdag för de som prenumererar på nyhetsbrevet :hi5:
Kod EXKL-HURRA-4 (vet inte om den funkar för de som inte prenumererar?)

Annars finns det en 10% rabattkod för Whiskas och Pedigree från Zooplus här: http://nicedeal.se/butik/zooplus :luv:
(=^;^=) - meow!

Användarvisningsbild
Colourspot
Högt upplyst katt
Högt upplyst katt
Katt: huskatt

Inläggav Colourspot » mån 21 nov 2016, 19:53

Dollarstore har extrapris på Sheba denna vecka. 3st för 20:- (gäller portionsförpackningarna i folieform, 85g, olika sorter).

Användarvisningsbild
KattenOxå
Avstängd
Katt: Bengaler

Inläggav KattenOxå » fre 25 nov 2016, 10:57

Ingen specifik foderrabatt kanske, men Zooplus har diverse BLACK FRIDAY erbjudanden. Och man får 3 ggr så mycket bonuspoäng som vanligt, så det kan ju vara värt att passa på nu om man ändå ska handla grejer.

Många företag har specialerbjudanden pga BLACK FRIDAY.
Kollade Amazon därför och JIPPIE! ÄNTLIGEN! DE HAR ÅTERINFÖRT FRI FRAKT! :happy:

Amazon customers from the newly-added countries - the Czech Republic, Denmark, Sweden, Finland, Hungary, and Slovakia - can now enjoy Free Standard Delivery on tens of millions of items on qualifying orders over 39 EUR when shopping on http://www.amazon.de. Customers with eligible orders over 39 EUR are automatically offered Free Standard Delivery at the checkout stage.

Har inte hunnit granska det finstilta ännu, men detta är ju superduperbra! Tidigare var det 25 £ man skulle upp till för att få fri frakt från England. (Tror knappt den tyska sajten fanns när jag shoppade som värst från UK? Pundet stod i cirka 10 SEK ett tag, det var tider det!) Men nu är det alltså 39 € som är gränsen och det gäller att handla från Deutschland. (De har hela sajten i en engelsk version också om man känner sig osäker på vissa tyska glosor.)

Då kan det bli intressant att börja köpa kattmat och andra husdjursprylar från Amazon igen!
Torrfoder fortsatte jag med även efter fraktillägg, för slutsumman blev ofta ungefär densamma jämfört med att handla i fysisk butik. Men många gånger kändes det ju "avtändande" när man hittat några prisvärda grejer som helt plötsligt inte var billiga alls när man väl kom till kassan.
Bette Davis: "It's better to be hated for who you are, than to be loved for someone you're not. It's a sign of your worth sometimes, if you're hated by the right people."

HasseG
Nyfödd kisse
Nyfödd kisse

Inläggav HasseG » mån 28 nov 2016, 11:06

Jag köper kattfoder lite varstans. Mestadels hos granngården som har rabatt med jämna mellanrum. Dom har både fryst barf och foder. Dock har de sänkt ord pris sen i somras på den kattmat (royal canin) som jag brukar köpa..uppskattas ju såklart :-)

En kan göra klipp på kattsand everclean nu såg jag dessutom. Rabatt just nu iaf

Användarvisningsbild
Mulla
Ungkatt
Ungkatt
Katt: 2 Huskatter

Inläggav Mulla » mån 28 nov 2016, 16:03

Fick en låda Ever Clean hos djuraffären i Helsingborg (minns inte vad affären hette, ska fråga min pappa. Men det var precis innan jag skulle hämta mina katter, så jag köpte rätt mycket där, låda, spade, en påse Royal Canin-mat, o kanske nått mer.

Sen på Djurkliniken i Ängelholm köpte jag mat som heter Specific, ganska dyr, typ 350 kr, men katterna gillar den o den är nyttig. Man får ett stämpelkort (som man brukar få på pizzerior) o får var 6:e eller 8:e påse gratis.

Användarvisningsbild
sugarcane
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav sugarcane » mån 20 mar 2017, 10:20

Granngården har succékampanj på Bozita tetra. 10 kronor/styck enl. Kundmejlet jag fick idag. Läge att hamstra för den som helutfodrar. :blink:

Starwatcher
Kosmoskatt
Kosmoskatt
Katt: Bengal

Inläggav Starwatcher » mån 20 mar 2017, 10:49

sugarcane skrev:Granngården har succékampanj på Bozita tetra. 10 kronor/styck enl. Kundmejlet jag fick idag. Läge att hamstra för den som helutfodrar. :blink:

Tack! :rosor: Perfekt läge för att bunkra upp :grin:
Bild

Lingonskrutt
Superkatt
Superkatt

Inläggav Lingonskrutt » mån 17 apr 2017, 13:17

32 Bozitatetror för 306 kr ( 25,84 kr/kg) på zooplus.se just nu :)

Starwatcher
Kosmoskatt
Kosmoskatt
Katt: Bengal

Inläggav Starwatcher » ons 25 okt 2017, 14:29

Visserligen inte foder men iaf rabatt!

Apotea.se som vanligen redan är billigast på Feliway Classic och Feliway Friends firar 15 år och ger nu 15% rabatt på hela receptfria sortimentet och således även på Feliway. Priset för refill blir 152 kr resp 169 kr för refiller.

Använd rabattkod: KALAS. Gäller fram till och med imorgon 26 oktober.
Bild

Återgå till "Hälsa, beteende och kosthållning"