Hej o hå, tack för allt stöd kära forumister!

Här har man fortsatt leka pingisboll mellan rummen under några veckor till. Men under kommande vecka hoppas jag det blir ändring på det! Veterinären måste först kolla på henne o friskförklara Mirai, men som jag kan se så är ögat helt friskt nu. Mirai är nu 17v, väger nu 2,5kg, äter BARF som en häst och har fått en underbar päls!! Riktig Barfpäls! För att inte tala hur sockersöt hon är. Måtte jag kunna ställa ut henne!!
Mirai är fortfarande rädd av sig, särskilt främlingar gör henne näst in till panikslagen, men med mig kan hon vara riktigt kelig med periodvis. Hon är busig o aktiv och heeeelt bedårande!
De andra katterna har fått lukta o se henne genom kompostgallret när jag varit hemma. Messi är mest nyfiken eller ignorerar. Bobo är nyfiken, men tycker han behöver fräsa åt henne lite då och då, för att vara på den säkra sidan.
Plexi är väl den som fortfarande ogillar det hon ser och doftar. Hon kan ligga vid gallret och titta på Mirai, men om lillan kommer närmare fröser Plexi o kan slå efter den lille med ena framtassen....
Det är dock lätt att distrahera Plexi, så det ska väl gå tillslut.
Och såklart, bilderbomb!