Fick till och med tårar i ögonen. Älskar den sista bilden på Harry där han ser självsäker och majestätiskt ut tycker jag

Moderator: SKS
warin skrev:Antinen - älskar varenda berättelse du skrivit om dessa underbara katter!![]()
Fick till och med tårar i ögonen. Älskar den sista bilden på Harry där han ser självsäker och majestätiskt ut tycker jag
Starwatcher skrev:Antinen - du gör en helt fantastiskt underbar insats för alla sötnosarnaVäldigt viktiga historier om alla, visar så väl att det inom en skyggis finns en rädd katt som bara behöver få trygghet och kärlek!
Katterna som får komma till dig är katter med stor turJag tror säkert att Ohfelia också snart kommer att våga ta fler steg mot att våga! Hon är jättefin!!
Ninnis skrev:Hjalle har sen inlägget skrevs blivit en av de mest gosiga katter jag har träffat och önska nog mest att jag skulle spendera hela dagarna med att klappa honom.
Det låter kanske inlägget som det har gått väldigt fort med honom, men han bodde i ett annat jourhem maj-sep.
Tyvärr har han också blivit sjuk vilket jag skrivit om i ett annat inlägg och vet försöker nu ta reda på vad det är.
Dr Kousak skrev:Ninnis skrev:Hjalle har sen inlägget skrevs blivit en av de mest gosiga katter jag har träffat och önska nog mest att jag skulle spendera hela dagarna med att klappa honom.
Det låter kanske inlägget som det har gått väldigt fort med honom, men han bodde i ett annat jourhem maj-sep.
Tyvärr har han också blivit sjuk vilket jag skrivit om i ett annat inlägg och vet försöker nu ta reda på vad det är.
Åh, så stilig han är och vilket fint jobb du gjort med honom. Hoppas ni hittar såväl orsak som bot tills han sjukdom. Man blir så orolig när de är dåliga. Krya på sig, Hjalle!
eye of a tiger skrev:Stackar Atlas,![]()
Jackson skickar styrkebuffar.
Bajs i rumpan som har fastnat gör nog att det gör lite ont i pälsen.
eye of a tiger skrev:Vad skönt att Hjalle är frisk förklarad. Det är klart att man kan ha sina nojer i alla fall. Som matte/husse vill man ju inte att ens djur ska må dåligt.
Återgå till "Allmänt kattprat!"
Användare som besöker denna kategori: 28 och 0 gäster