Stora tråden om Zooplus

Här pratar vi om allt som har med katter att göra. Ordet är fritt!

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Användarvisningsbild
Bizi
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Katt: Sphynx, Bambino
Kontakt:

Sv: Re: Stora tråden om Zooplus

Inläggav Bizi » ons 13 feb 2013, 21:42

Tiffin skrev:Synd att man inte vågar beställa från Zooplus när man inte har bil. Om dom skulle avisera när leveransen kommer skulle man kunna hålls sig hemma :cry:

Hr du ingen du kan fjäska med om du imte skulle vara hemma?

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
//Elisabet - Lyckligt Ägd Av Fyra Katter

CatLover Are Purrr-Fect
♥ Har några änglar som vakar över mej ♥

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Sv: Re: Stora tråden om Zooplus

Inläggav eye of a tiger » tor 14 feb 2013, 05:53

Bizi skrev:
Tiffin skrev:Synd att man inte vågar beställa från Zooplus när man inte har bil. Om dom skulle avisera när leveransen kommer skulle man kunna hålls sig hemma :cry:

Hr du ingen du kan fjäska med om du imte skulle vara hemma?

Paketen brukar ju ta en dag efter att de har landat i Sverige att komma till en. Tex anländer de på en Måndag , så brukar jag få dom på en onsdag. Sen kan de ju bero om det blir förseningar men har ännu inte haft några än så länge.

Du kan ju alltid testa att ta reda på de svenska försändelse-id: .Skriva upp dessa på en lapp och att du ger tillstånd till budbäraren att lämna paketen utanför dörren och avslutar med att signera ditt namn. Tydligen verkar det ju ha funkat för de som har provat.
Cat mojo 101- putting on your "cat glasses" and see the world through the eyes of your cat.
Jackson Galaxy

Bild

Tiffin
Mogen katt
Mogen katt

Re: Stora tråden om Zooplus

Inläggav Tiffin » tor 14 feb 2013, 07:46

Men tack! Då kan man i alla fall följa paketet så att man vet ungefär vilka dagar det gäller. Det blir nog att testa ändå :-D Blir så frestad när jag ser vad ni andra har shoppat.

Användarvisningsbild
Marlee
Überkatt
Überkatt
Katt: Maine Coon
Kontakt:

Inläggav Marlee » tor 14 feb 2013, 09:01

Jag beställde mer sand (C&C orange påse) och efter zooplus rekommendation så valde jag GLS. Men spårningslänken fungerar inte. :-(
Ägs av Selia (-12 MCO g), Nova (-13 MCO w 61) och Sookie (-14 SPH b 09 21 32).
http://www.plymarnas.se
“I guess you could call it a "failure", but I prefer the term "learning experience".”
― Andy Weir, The Martian

Användarvisningsbild
LADL
Mogen katt
Mogen katt
Katt: 2 ragdolls

Inläggav LADL » tor 14 feb 2013, 09:34

Marlee skrev:Jag beställde mer sand (C&C orange påse) och efter zooplus rekommendation så valde jag GLS. Men spårningslänken fungerar inte. :-(

Jag hade samma problem som du men då gick jag på deras hemsida (bifogar länken) och då kunde jag spåra paketet. Info kommer efter att de har hämtat paketet vid zooplus lager.
https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
LD

Användarvisningsbild
yavannaKementári
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Maxi och Hedda
Kontakt:

Stora tråden om Zooplus

Inläggav yavannaKementári » fre 15 feb 2013, 15:45

Tänkte bara uppdatera om att jag nu fått svar från posten efter mitt mail om allt jag upplevt vid senaste leverans. De beklagade verkligen hur mycket det strulat och berättade att chauffören som tillslut lämnat paket både på fel dag och utan att jag tog emot (trots att de inte får lämna) gjort så många fel att han inte längre jobbar på posten!

Roligast var nog slutet av mailet, som kompensation skickar de mig frimärken! :smile:
Bild
R.I.P Morwen xxxxxx-130614

Användarvisningsbild
Laurusia
Veterankatt
Veterankatt
Katt: 4 huskatter :-)
Kontakt:

Inläggav Laurusia » lör 16 feb 2013, 17:22

Jag beställde från svenska zooplus den 17 januari. Beställningen innehöll Applaws 2x7,5kg, 36st Bozita tetra och kattsand 2x15kg. Det skickades i 3 paket. Allt var frid och fröjd till paketen kom till Göteborg. Där försvann de... hamnade i Härryda men ingen kunde hitta dem. Posten fattade nada och den 30 januari fick jag ett paket! Med Bozita.... dagen efter kom en avi att de hade försökt kontakta mig (nope,det hade de icke!) och att paketen fanns på Ica Maxi Partille. När jag gick dit så fanns inte paketen och enligt spårningen fanns de kvar i Härryda :trance:
Till slut efter att ha ringt och bråkat med Posten hittades paketen på Göteborgs postterminal...någonstans. Så jag fick mina resterande två paket den 4 februari. Dock så var den ena sandpåsen helt förstörd och båda kartonger såg ut som...ja någonting som blev kastat, överkört och hud vet vad....
Mejlade zooplus om detta, bifogade bilder och...fick ett svar inom ett par timmar. Som kompensation fick jag en 10% rabatt kod för nästa köp och de betalade tillbaka pengarna för de förstörda sanden :)
Helt nöjd med zooplus! :-D med posten kan ta sig i *** :pfft:
Gabrielle - 8 år | Bimbo - 6 år | Snoris - 6 år
I katthimlen: Torsten 20070512 - 20150303
http://dreamsaboutlife.com

Användarvisningsbild
yavannaKementári
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Maxi och Hedda
Kontakt:

Inläggav yavannaKementári » tis 19 feb 2013, 09:49

Laurusia skrev:Jag beställde från svenska zooplus den 17 januari. Beställningen innehöll Applaws 2x7,5kg, 36st Bozita tetra och kattsand 2x15kg. Det skickades i 3 paket. Allt var frid och fröjd till paketen kom till Göteborg. Där försvann de... hamnade i Härryda men ingen kunde hitta dem. Posten fattade nada och den 30 januari fick jag ett paket! Med Bozita.... dagen efter kom en avi att de hade försökt kontakta mig (nope,det hade de icke!) och att paketen fanns på Ica Maxi Partille. När jag gick dit så fanns inte paketen och enligt spårningen fanns de kvar i Härryda :trance:
Till slut efter att ha ringt och bråkat med Posten hittades paketen på Göteborgs postterminal...någonstans. Så jag fick mina resterande två paket den 4 februari. Dock så var den ena sandpåsen helt förstörd och båda kartonger såg ut som...ja någonting som blev kastat, överkört och hud vet vad....
Mejlade zooplus om detta, bifogade bilder och...fick ett svar inom ett par timmar. Som kompensation fick jag en 10% rabatt kod för nästa köp och de betalade tillbaka pengarna för de förstörda sanden :)
Helt nöjd med zooplus! :-D med posten kan ta sig i *** :pfft:

Maila till posten också! På "kundtjanst.logistik@posten.se" och berätta om hur det gick till. Som du kan läsa ovan kan man ju få ett häfte med frimärken och allt :smile: Nä men alltså, de måste ju får veta vad som pågår "lokalt" också, "min" chaufför hade ju fått sparken vilket måste ha berott på att flera klagat på honom.
Bild
R.I.P Morwen xxxxxx-130614

Användarvisningsbild
Bizi
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Kontakt:

Inläggav Bizi » tis 19 feb 2013, 10:53

Jag är nog lyckligt lottad... mina paket har mått hyfsat bra och Brevis (sveriges bästa?) har ställt av dom på min altan :)

Däremot blev jag mindre lycklig den dagen Schenker ringde o sa klösträdet kommet men att jag måste vara hemma när de kommer o de kör bara ut till mej torsdagar o tisdagar... och jag var tvungen att vara hemma hela dagen eftersom de inte visste när de kom.... de ringde en onsdag o närmaste dag jag kunde vara hemma var nästkommande tisdag, vilket slutade med att jag åkte till terminalen och hämtade det!!

CatLover Are Purrr-Fect

Användarvisningsbild
zaddraya
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Merlin (husis) Riga, Manda (BRI)
Kontakt:

Inläggav zaddraya » fre 22 feb 2013, 15:23

Zooplus är verkligen snabba! La en beställning för några timmar sedan, nu är den skickad. Tyvärr hade jag tänkt ändra den, beställde mat som Midna (syrrans katt) kan äta när hon kommer hit. Såg inte att det var 6 x 400g, trodde jag köpte 1 burk på 400g :smile: Alltså köpte jag inte 16 burkar utan 96... Tyckte väl det var lite dyrt när jag la maten i varukorgen. Men det gör inget, nu har jag kattmat för resten av året tror jag :smile:
Merlin (HCL n02) - 15/4 -09
IP S*Billfeldt's Riga made of gold (BRI g) - 29/10 -09
SP S*Billfeldt's Manda Mandarin (BRI e24) - 3/7 -10
Ganondorf (kinesisk grottgecko) - 2012

Kattstatus - För ett bättre kattliv!
SE*Expelliarmus

Nilsine
Kattunge
Kattunge
Katt: 2 Ragdoll

Inläggav Nilsine » mån 25 feb 2013, 15:12

Häller med om att de är snabba. Beställde sent i onsdagskväll ett klösträd och idag 9.30 ringde Posten och ville leverera och tio minuter senare stod paketet i min hall. :grin: Nu är det bara montering som gäller och hoppas att katterna gillar det.

Användarvisningsbild
myntasmatte
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Katt: Huskatt x3

Inläggav myntasmatte » mån 25 feb 2013, 15:17

Har nu lagt en order på 60 kg kattsand och en del Bozita-tetror. Nu får vi se hur posten hanterar det denna gången, hoppas de ringer i förväg som sist :-)
Bild

Evie
Bad Wolf
Bad Wolf

Inläggav Evie » mån 25 feb 2013, 17:40

Mina kattskrällen gillade inte danska Pussi. De vill ha Whiskas, men det är väl samma pris på dem där som här?

misshellokitty
Kattracka
Kattracka
Katt: Huskatt

Inläggav misshellokitty » mån 25 feb 2013, 19:23

Hade tänkt beställa en klöstunna från danska Zooplus. Men blir lite osäker på priset. Hur vet man vad det blir i svenska kronor? Är det priser man ser när man valt fraktland eller? :-?
A home without a cat is just a house.

Evie
Bad Wolf
Bad Wolf

Inläggav Evie » mån 25 feb 2013, 19:34

misshellokitty skrev:Hade tänkt beställa en klöstunna från danska Zooplus. Men blir lite osäker på priset. Hur vet man vad det blir i svenska kronor? Är det priser man ser när man valt fraktland eller? :-?

Priserna som står är Danska kronor. Gå in på forex eller liknande och kolla vad det blir. :)

misshellokitty
Kattracka
Kattracka

Inläggav misshellokitty » mån 25 feb 2013, 20:35

Evie skrev:
misshellokitty skrev:Hade tänkt beställa en klöstunna från danska Zooplus. Men blir lite osäker på priset. Hur vet man vad det blir i svenska kronor? Är det priser man ser när man valt fraktland eller? :-?

Priserna som står är Danska kronor. Gå in på forex eller liknande och kolla vad det blir. :)

Okej, tack! :-)

misshellokitty
Kattracka
Kattracka

Inläggav misshellokitty » mån 25 feb 2013, 20:38

Förresten, ni som har beställt från danska eller svenska Zooplus, hur funkar det med leveransen?

Nilsine
Kattunge
Kattunge
Katt: 2 Ragdoll

Inläggav Nilsine » mån 25 feb 2013, 21:25

Nilsine skrev:Häller med om att de är snabba. Beställde sent i onsdagskväll ett klösträd och idag 9.30 ringde Posten och ville leverera och tio minuter senare stod paketet i min hall. :grin: Nu är det bara montering som gäller och hoppas att katterna gillar det.

Jag beställde från svenska zooplus och det funkade alldeles utmärkt.

Användarvisningsbild
Bizi
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Kontakt:

Inläggav Bizi » tis 26 feb 2013, 09:26

Vänter på en Begie (stavning?) klästunna XXL från danska zooplus.... läääängtaaaar! (sambon vet inget ännu som tur är, plötsligt står den bara där! :smile: :smile: :smile: :smile: )

CatLover Are Purrr-Fect

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tis 26 feb 2013, 09:39

misshellokitty skrev:Förresten, ni som har beställt från danska eller svenska Zooplus, hur funkar det med leveransen?

Det funkat rätt bra med zooplus.dk(Skickade i väg en order i går och ett av paketen är på väg ) och sen beror det ju på hur posten hanterar det när det kommer till Sverige.
Cat mojo 101- putting on your "cat glasses" and see the world through the eyes of your cat.
Jackson Galaxy

Bild

misshellokitty
Kattracka
Kattracka

Inläggav misshellokitty » tis 26 feb 2013, 10:11

Bizi skrev:Vänter på en Begie (stavning?) klästunna XXL från danska zooplus.... läääängtaaaar! (sambon vet inget ännu som tur är, plötsligt står den bara där! :smile: :smile: :smile: :smile: )

Tänker också beställa en sådan! :grin:

Vad blev det i svenska kronor? Kollade på Forex igår och 500 danska som den kostar blev ungefär 600 svenska kronor, kan det stämma? :-)

Användarvisningsbild
Bizi
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Kontakt:

Inläggav Bizi » tis 26 feb 2013, 10:30

misshellokitty skrev:Vad blev det i svenska kronor? Kollade på Forex igår och 500 danska som den kostar blev ungefär 600 svenska kronor, kan det stämma? :-)

Min bank har reserverat 575:- så de stämmer bra o med tanke på att mitt djurmagazinet skulle ha 1200.- för en sådan blir det under halva priset! :O

CatLover Are Purrr-Fect

zassoo
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav zassoo » tis 26 feb 2013, 14:11

Bizi skrev:Vänter på en Begie (stavning?) klästunna XXL från danska zooplus.... läääängtaaaar! (sambon vet inget ännu som tur är, plötsligt står den bara där! :smile: :smile: :smile: :smile: )

Exakt samma här faktiskt :smile: Fast jag har sagt att jag ska beställa någon gång, har bara inte sagt att jag faktiskt gjort det... 8-[

misshellokitty
Kattracka
Kattracka

Inläggav misshellokitty » tis 26 feb 2013, 17:53

Bizi skrev:
misshellokitty skrev:Vad blev det i svenska kronor? Kollade på Forex igår och 500 danska som den kostar blev ungefär 600 svenska kronor, kan det stämma? :-)

Min bank har reserverat 575:- så de stämmer bra o med tanke på att mitt djurmagazinet skulle ha 1200.- för en sådan blir det under halva priset! :O

Ja det blir verkligen billigare! Sånt gillar vi. :smile: Blir en beställning här så småningom. :-)

Användarvisningsbild
Bizi
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Kontakt:

Inläggav Bizi » ons 27 feb 2013, 07:49

zassoo skrev:

Exakt samma här faktiskt :smile: Fast jag har sagt att jag ska beställa någon gång, har bara inte sagt att jag faktiskt gjort det... 8-[

:hi5: jag va tvungen o köpa nu när danska zooplus sålde ut dom under södag/måndag....

CatLover Are Purrr-Fect

misshellokitty
Kattracka
Kattracka

Inläggav misshellokitty » ons 27 feb 2013, 08:36

Bizi skrev:
zassoo skrev:

:hi5: jag va tvungen o köpa nu när danska zooplus sålde ut dom under södag/måndag....

Det är väl typiskt! Nu när jag skulle beställa så fanns klöstunnan XXL inte kvar, varken på danska eller svenska Zooplus.... :-( Jaja, förhoppningsvis får de in nya så småningom. :-)

Användarvisningsbild
Bizi
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Kontakt:

Inläggav Bizi » tor 28 feb 2013, 07:40

misshellokitty skrev:Det är väl typiskt! Nu när jag skulle beställa så fanns klöstunnan XXL inte kvar, varken på danska eller svenska Zooplus.... :-( Jaja, förhoppningsvis får de in nya så småningom. :-)

Ska hålla tummarna för att den kommer in igen o jag längtar till min kommer, troligen imorgon :) :grin:

CatLover Are Purrr-Fect

zassoo
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav zassoo » fre 01 mar 2013, 09:08

Nu har min XXL-tunna kommit, fick sms om att jag kan hämta ut den! :hi5:

...MEN! Eftersom paketet är så stort och de tydligen inte kör hem det så kan jag inte hämta det förrän på måndag eftersom postkontoret bara har öppet mellan 07-10 på vardagar... :wait:

Användarvisningsbild
cili
Superkatt
Superkatt
Katt: Huskatt x2 + OSH
Kontakt:

Inläggav cili » fre 01 mar 2013, 09:12

zassoo skrev:Nu har min XXL-tunna kommit, fick sms om att jag kan hämta ut den! :hi5:

...MEN! Eftersom paketet är så stort och de tydligen inte kör hem det så kan jag inte hämta det förrän på måndag eftersom postkontoret bara har öppet mellan 07-10 på vardagar... :wait:

Men dom ska köra hem det! Det ingår i frakten!
Dock kommer du ju få det fortare om du hämtar ut det själv på måndag
http://idakck.wordpress.com - en blogg om lite av varje

zassoo
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav zassoo » fre 01 mar 2013, 09:34

cili skrev:
zassoo skrev:Nu har min XXL-tunna kommit, fick sms om att jag kan hämta ut den! :hi5:

Men dom ska köra hem det! Det ingår i frakten!
Dock kommer du ju få det fortare om du hämtar ut det själv på måndag

Ja, alltså de brukar köra hem när vi beställer 60 kg sand... Har aldrig fått det skickat till postkontoret förut, kanske för att det är så stort? Vi har ju postombud på Ica också men de tar inte emot så stora paket.

Användarvisningsbild
kvasthilda
Profetkatt
Profetkatt
Katt: Ett gäng hittisar

Inläggav kvasthilda » fre 01 mar 2013, 11:25

zassoo skrev:
Ja, alltså de brukar köra hem när vi beställer 60 kg sand... Har aldrig fått det skickat till postkontoret förut, kanske för att det är så stort? Vi har ju postombud på Ica också men de tar inte emot så stora paket.

Jag var inte hemma när klöstunnan jag beställt kom. Och posten dumpade kollit på Företagscenter. Så jag gjorde som jag brukar göra när dom dumpar kollina där, ringde och frågade varför det befann sig där och inte hos ICA-handlaren. Jag kommer inte ihåg vilken dålig förklaring jag fick den gången men dom körde i alla fall kollit till ICA-handlaren som ligger betydligt närmare min bostad än vad Företagscenter gör.
Väger kollit 20 kg eller under ringer jag alltid och frågar varför det dumpats på Företagscenter. Hittills har dom fått köra paketen till ICA-handlaren. Och varje gång har jag fått en "trovärdig" förklaring till varför det dumpats på fel ställe. :roll:
Bild

zassoo
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav zassoo » fre 01 mar 2013, 17:09

De verkar ju mer än lovligt snurriga på Posten! När jag kom hem så låg det en avi i brevlådan, de hade varit här och sökt mig i eftermiddags för att lämna av paketet, men då var jag såklart i stallet :pfft:
Men på den ljusa sidan så lämnar de det på Ica istället som har öppet 8-21 så på måndag kväll kan jag hämta min klöstunna! :hi5:

Användarvisningsbild
zaddraya
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Merlin (husis) Riga, Manda (BRI)
Kontakt:

Inläggav zaddraya » fre 01 mar 2013, 17:12

Jag föredrar företagscenter :smile: ICA är hopplöst om det är stora paket. Där finns inga bra vagnar att lägga paketen på (kundvagnar är krångligt) och postdisken ligger inte direkt vid ingången (har ett ICA maxi med en galleria, postombudet/informationen ligger efter gallerian). På företagscenter kan jag köra fram bilen till en ramp och använda ordentliga vagnar för att lasta in paketen. Men det är såklart en fördel att ha bil då ;-)
Merlin (HCL n02) - 15/4 -09
IP S*Billfeldt's Riga made of gold (BRI g) - 29/10 -09
SP S*Billfeldt's Manda Mandarin (BRI e24) - 3/7 -10
Ganondorf (kinesisk grottgecko) - 2012

Kattstatus - För ett bättre kattliv!
SE*Expelliarmus

zassoo
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav zassoo » fre 01 mar 2013, 17:32

Har ingen bil och bor 3 km från postkontoret som bara har öppet vardagar 7-10, jag pluggar 3 mil hemifrån... :smile: Så jag föredrar Ica ;-) Får hoppas den inte är för tung bara.

Användarvisningsbild
echolls
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: BAL

Inläggav echolls » fre 01 mar 2013, 18:36

Jag fick också hämta min tunna på Ica, paketen fick precis plats i en stor kundvagn så det var bara att köra den till bilen.
https://www.instagram.com/mina_balineser/?hl=sv Katterna på Instagram
trions blog Katternas blog
Suzannes fylleri Mina målarbilder för vuxna

Användarvisningsbild
echolls
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: BAL

Inläggav echolls » fre 01 mar 2013, 18:39

zassoo skrev:Har ingen bil och bor 3 km från postkontoret som bara har öppet vardagar 7-10, jag pluggar 3 mil hemifrån... :smile: Så jag föredrar Ica ;-) Får hoppas den inte är för tung bara.

Vikten tror jag stor på hemsidan. Lådan var ganska otymplig så det är nog inte fel att vara två som bär om du inte har bil.
https://www.instagram.com/mina_balineser/?hl=sv Katterna på Instagram
trions blog Katternas blog
Suzannes fylleri Mina målarbilder för vuxna

Användarvisningsbild
Bizi
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Kontakt:

Sv: Stora tråden om Zooplus

Inläggav Bizi » fre 01 mar 2013, 23:21

Idag när jag kom hem stog vår tunna på altanen. Har nog världens bäst postis! ♡♥
Sambon visste inte att jag beställt den o blev lite förvånad när han kom hem o den stog mitt i köket med tre katter i/på den ^^ men katterna älskar den. Ett mycket bra köp!!

CatLover Are Purrr-Fect

MaddeM
Mogen katt
Mogen katt
Katt: 2 St huskatter

Inläggav MaddeM » mån 04 mar 2013, 09:57

Hur nervös skall jag vara? Väntar 5 kartonger från zooplus och det är bara en som enligt länken kommit till Göteborg. Dom andra har fastnat på vägen eller vad man skall säga.
Känns lite nervöst sådär när det är så mycket. Alla skickades ju iväg samtidigt. :-k

Användarvisningsbild
myntasmatte
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Katt: Huskatt x3

Inläggav myntasmatte » mån 04 mar 2013, 10:06

Idag kom posten med mina 60 kg. sand som de placerade preciiiis ovanför trappkanten till min våning. Tur för honom att jag inte är så klen som jag ser ut :glasses: Haha, nä men skämt åsido så är kartongerna helt trasiga, ska öppna och se hur sandpåsarna ser ut nu. Mina Bozita-tetror har hamnat på sämsta uthämtningsstället på torget, utan närliggande parkering igen :pfft: Så jag sitter mest och väntar på bättre tider och en idé om hur jag ska få dem därifrån. Tror pappa hade en bagagekärra som jag får åka hem och hämta.

EDIT: sand över hela hallgolvet, fan också att de ska sabba paketen så :swear:
Bild

MaddeM
Mogen katt
Mogen katt
Katt: 2 St huskatter

Inläggav MaddeM » mån 04 mar 2013, 12:02

Fick ett paket idag som innehåll kattsand (innan jag ens öppnat paketet rann det ut :swear: ).
Så vad skall jag göra nu för att reklamera? Det är DK jag beställde av.

Återgå till "Allmänt kattprat!"