Hej igen! Min Matte har varit och Hälsat På hos Andra Katter! Det är ganska OK, för Matte säger att det är jag som är Sötast i Världen. Så jag ska låta Matte visa alla Kort hon tog på de andra Katterna. Men först ska jag visa något som gör att jag Vet att min Matte är Bäst i Hela Världen!

Titta! Allt det här ska bli Mat åt oss! Det är Kött av olika Sort som Matte fixar så det blir Jättesmaskig Mat.
Nu ska Matte få Berätta om Kattungarna. De är av en sort som heter Devon Rex.Jag var hemma hos "ida och tommy" och tittade på Lappvantes bebisar i går. De var precis en månad gamla och alldeles bedårande förstås.

Lappvante är en God Mor.

Fast ganska ofta måste man förstås tala om högt och ljudligt att man måste ha mat!

Mat är gott!

Kanel är en riktig gosunge som uppenbarligen gillar knän.

Närbild på söta Kanel.

Ida agerar klätterträd.

Texas gör ett besök inne i kattungehagen.

Texas är ute i köket - kanske det vankas mer mat?

Vackra Lappvante!

För att vara små devons så sov de här kattungarna ovanligt mycket! Det har nog varit en ansträngande dag.

Men ibland var de vakna förstås!

Lappvante är ju en God Mor, men hon litar fullt och fast på att inget händer hennes barn. Fast för säkerhets skull kan man ju kolla till dem någon gång ibland i alla fall.

Minou är inte den enda som gillar min kamerasnodd - Texas tycker den är jätterolig också.

Otroligt vackra Shadow - kolsvart med sådan underbar lyster i pälsen!

När jag skulle gå kollade Lappvante min ryggsäck en extra gång. Jag hade nämligen med mig BARF...och jag kunde ju ha glömt kvar en burk eller så!
När jag kom hem var jag tvungen att gosa med den här sötnosen!