De Tre Musketörerna- The fast and furiouse

Här pratar vi om allt som har med katter att göra. Ordet är fritt!

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Bengal

Re: Nisse&Jane - Hasselmus

Inläggav Starwatcher » lör 27 jul 2013, 12:33

Söt hasselmus och ännu sötare Jane :heart:

Jane är verkligen en riktig jägare - kan tänka mig att hon blev lite besviken över att inte få fånga ett så fint byte :consoling:
Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 28 jul 2013, 07:49

Starwatcher skrev:Söt hasselmus och ännu sötare Jane :heart:

Jane är verkligen en riktig jägare - kan tänka mig att hon blev lite besviken över att inte få fånga ett så fint byte :consoling:

Jane blev nog besviken att hon tappade bort den och sen blev tvungen att gå in innan hon hittade den igen. Som tur såg hon ju aldrig vad vi tittade på.

.Det första stället tösen gick till igår när vi gick ut var lekplatsen och hon snusade runt där ett bra tag.
Cat mojo 101- putting on your "cat glasses" and see the world through the eyes of your cat.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt
Katt: 2 Burmilla/huskatt och 1 R.I.P

Inläggav miss_mia » sön 28 jul 2013, 12:33

Söt Jane o söt hasselmus! :glasses:
Stassie, min obeskrivbart älskade katt sen barndomen somnade 100430, 20 år ung.
Välkomna älskade små huliganerna Hassel o Keso som kom hem 1/7 :).

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 28 jul 2013, 14:40

miss_mia skrev:Söt Jane o söt hasselmus! :glasses:

jäpp ett sött par
Cat mojo 101- putting on your "cat glasses" and see the world through the eyes of your cat.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tis 30 jul 2013, 08:57

Jane : I dag såg jag något jätte konstigt när vi gick ut

Nisse :Jag tycker det är orättvist att du alltid får se saker och jag bara får se tråkiga hundar .
Jane :Det är bara för jag är som Tintin och Du är som Professor Kalkyl.

Jane: I alla fall
Bild

Bild
Undrar om den smakar smaskens !

Vad var det jag såg

Bild

Jane :Hunt mod on

Här kommer den närmare .

Bild

Nisse :Jag tycker jag är snygg!
Jane :och jag är söt

Bild
Jackson Galaxy

Bild

Tessera
Überkatt
Überkatt
Katt: Långhårig huskatt och birma
Kontakt:

Re: Nisse&Jane - Hjort är hjort

Inläggav Tessera » tis 30 jul 2013, 09:24

Lord: Sådana där smakar Jättesmaskens som min lillsyster Minou skulle uttrycka det! Du skulle ha Fångat den - fast Matte säger att för att Fånga sådana där får man vara en Lokatt. Men Smaskens är de i alla fall!
Bild
Tess 080207-121020, Leonardo 960101-130109 och Pandora 960101-150121 - saknade och älskade!

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » tis 30 jul 2013, 09:45

Wow hälsar Keso o Hassel! Respekt :hi5:
Lite avundsjuka är dom allt, fast dom har en massa harar att kolla på...men en hjort... :-k
Nisse är ursnygg o Jane är ursöt!

BildBildBildBild

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav Starwatcher » tis 30 jul 2013, 11:14

Vilken storviltsjägare :hi5: Pastille tror att duktiga tjejer nog ändå skulle kunna fånga en hjort :smile:

Prickisarna hälsar att hjort är jättegott - inte riktigt lika gott som kanin eller fisk för det kan inget vara :grin:

Vi håller helt med om att Jane ÄR söt och a tt Nisse ÄR snygg :rosekiss:
Bild

Användarvisningsbild
Molly
Professionell katt
Professionell katt
Katt: 2 birmor + 1 husis

Inläggav Molly » tis 30 jul 2013, 12:34

:smile: Härligt med katter som har ambitioner. :smile:

Fina bilder på både snygga och söta katter. :glasses:

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tis 30 jul 2013, 22:18

Tessera skrev:Lord: Sådana där smakar Jättesmaskens som min lillsyster Minou skulle uttrycka det! Du skulle ha Fångat den - fast Matte säger att för att Fånga sådana där får man vara en Lokatt. Men Smaskens är de i alla fall!

Jane. vilken snäll matte ni har.som ger ers smaskens mat. jagar eran matte. eller husse? Dumm mamma lät mig inte att jaga den. men jag fick lite torrisar som är smaskens. när vi komm in ,så lite tröst var det.

miss_mia skrev:Wow hälsar Keso o Hassel! Respekt :hi5:
Lite avundsjuka är dom allt, fast dom har en massa harar att kolla på...men en hjort... :-k
Nisse är ursnygg o Jane är ursöt!

Bägge två tackar och hälsar att harar måste var ännu roligare att titta på .
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tis 30 jul 2013, 22:42

Starwatcher skrev:Vilken storviltsjägare :hi5: Pastille tror att duktiga tjejer nog ändå skulle kunna fånga en hjort :smile:

Prickisarna hälsar att hjort är jättegott - inte riktigt lika gott som kanin eller fisk för det kan inget vara :grin:

Vi håller helt med om att Jane ÄR söt och a tt Nisse ÄR snygg :rosekiss:

Jane håller Pasttille :hi5: Girl power. Duon hälsar att hjort har de inte fått smaka men fisk, kannen, är ju gott och men torrisar är nog det bästa gotta de vet just nu.

Molly skrev::smile: Härligt med katter som har ambitioner. :smile:

Fina bilder på både snygga och söta katter. :glasses:

visst är det. :-) .Tösen hade sina jakt glasögon på sig.Tack
Jackson Galaxy

Bild

Tessera
Überkatt
Überkatt
Katt: Långhårig huskatt och birma
Kontakt:

Inläggav Tessera » ons 31 jul 2013, 09:00

eye of a tiger skrev:
Tessera skrev:Lord: Sådana där smakar Jättesmaskens som min lillsyster Minou skulle uttrycka det! Du skulle ha Fångat den - fast Matte säger att för att Fånga sådana där får man vara en Lokatt. Men Smaskens är de i alla fall!

Jane. vilken snäll matte ni har.som ger ers smaskens mat. jagar eran matte. eller husse? Dumm mamma lät mig inte att jaga den. men jag fick lite torrisar som är smaskens. när vi komm in ,så lite tröst var det.

Lord: Nej, men min Matte köper nägot som heter Viltkorv och som är malda råa putsbitar från djur som älg, hjort och rådjur. Det gör hon Smaskig Mat som heter heter BARF av...fast jag måste erkänna att jag tycker ännu bätte om Gris och min lillasyrra tycker om Nöt. Men Matte säger att det är Nyttigt med Vilt ibland för det innehåller Bra Saker...och det är ganska Smaskigt också.

För flera år sedan, innan min lillasyster var Född, gjorde Mastte en Hjortstek och jag fick Smaka en bit innan den var i Ugnen. Den var Smaskig!

Jag tycker Torrisar duger bara att Kissa på men jag vet att det finns Katter som tycker Torrisar är Smaskiga. Tant Pandora tycker om Torrisar.

Ja, Lord kissade i torrfoderskålen när han var liten... :grin:
Bild
Tess 080207-121020, Leonardo 960101-130109 och Pandora 960101-150121 - saknade och älskade!

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » ons 31 jul 2013, 11:42

Tessera skrev:
eye of a tiger skrev:

Lord: Nej, men min Matte köper nägot som heter Viltkorv och som är malda råa putsbitar från djur som älg, hjort och rådjur. Det gör hon Smaskig Mat som heter heter BARF av...fast jag måste erkänna att jag tycker ännu bätte om Gris och min lillasyrra tycker om Nöt. Men Matte säger att det är Nyttigt med Vilt ibland för det innehåller Bra Saker...och det är ganska Smaskigt också.

För flera år sedan, innan min lillasyster var Född, gjorde Mastte en Hjortstek och jag fick Smaka en bit innan den var i Ugnen. Den var Smaskig!

Jag tycker Torrisar duger bara att Kissa på men jag vet att det finns Katter som tycker Torrisar är Smaskiga. Tant Pandora tycker om Torrisar.

Ja, Lord kissade i torrfoderskålen när han var liten... :grin:

Jane: Viltkorven lät smaskens ,Köper man den i djuraffär? Brosan och Jag får aldrig torrisar i skål vilket vi tycker är dumt,Hon vill att vi inte ska äta för mycket av det samt hon tycker vi ska jobba för vårt godis .

(kunde inte låta bli att fnittra åt Lords användning av torrsiarna )
Jackson Galaxy

Bild

hardbanana
Profetkatt
Profetkatt
Katt: Huskatter såklart!

Inläggav hardbanana » fre 02 aug 2013, 12:25

Så fina ni är båda två! Roligt att träffa på en hjort på sin promenad Jane, grabbarna är avundsjuka på dig.. ;-)
Fast vovven och jag stötte på en förra veckan innan jag åkte utomlands, men jag har nog världen uppmärksammaste vovve, på mig, för han hade stenkoll på mig men missa hela hjorten.. :smile:

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 08 aug 2013, 10:16

[quorn="hardbanana"]Så fina ni är båda två! Roligt att träffa på en hjort på sin promenad Jane, grabbarna är avundsjuka på dig.. ;-)
Fast vovven och jag stötte på en förra veckan innan jag åkte utomlands, men jag har nog världen uppmärksammaste vovve, på mig, för han hade stenkoll på mig men missa hela hjorten.. :smile:[/quote]
Duktig matte och vovve . :hi5: Det är rätt roligt att se lite vild djur. Kul att åka utomlands var åkte du någonstans?

Nisse och Jane här. I går komm mammas syrra och hennes barn från ett land som Heter Frankrike oh hälsade på en stund . Nisse: jag tycker om barnen jätte mycket . Jag blir som en kändis och sen får jag ju godis.

Jane jag har ju inte träffat dom lika mycket som min bror och tycker de är lite högljuda men de har godis så de är nog okej .

Bild
'
Bild

Bild

Bild

Bild

Här satte jag mig för att få godis och sen kommer du med din :pfft: :wait: kamera istället.

Vi har också fått lite nya saker.
Bild

Bild

Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
Birmafröken
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: 2 Skogisar, 1 Ragdoll 1 Birma

Inläggav Birmafröken » tor 08 aug 2013, 10:37

Haha, Nisse rörde bokstavligt talat "inte en min" på de första 4 korten! :cool:
Matte till skogisarna Moltas och Milou, busraggisen Oberon och birmapojken Ruben!

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 08 aug 2013, 11:31

Birmafröken skrev:Haha, Nisse rörde bokstavligt talat "inte en min" på de första 4 korten! :cool:

:smile: 8 kort blev det av Nisse som inte "rörde en min" och Jane som var " all over the place. "
Jackson Galaxy

Bild

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Nisse&Jane - Mr cool och Fröken Bus

Inläggav Starwatcher » tor 08 aug 2013, 12:03

Nisse ser stencool ut :glasses: och Jane som vanligt full av bus :grin:

Fröken undrar vad den roliga leksaken heter och var Nisses och Janes mamma köpte den - leksaker kan dom tydligen aldrig få för många av :smile:
Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » tor 08 aug 2013, 12:25

:smile:
Så söta! Nisse sover nästan, man riktigt ser hur mysigt han har, inte en rörelse får förstöra detta ser han ut att tänka :sleepy: :glasses:
Jane verkar också ha det jättemysigt men tänker nog också lite på.... :wait: :happy: :studsmatta: :love:

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 08 aug 2013, 14:58

Starwatcher skrev:Nisse ser stencool ut :glasses: och Jane som vanligt full av bus :grin:

Fröken undrar vad den roliga leksaken heter och var Nisses och Janes mamma köpte den - leksaker kan dom tydligen aldrig få för många av :smile:

Jane och Nisse håller med att man inte kan få nog av leksaker.

Den köptes på ebay och heter Frolicat Pounce Rotating Cat Teaser Toy.

Hela saken är gjord av plast .och själva inner plattan är rätt tunn , tycker jag.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 08 aug 2013, 15:06

miss_mia skrev::smile:
Så söta! Nisse sover nästan, man riktigt ser hur mysigt han har, inte en rörelse får förstöra detta ser han ut att tänka :sleepy: :glasses:
Jane verkar också ha det jättemysigt men tänker nog också lite på.... :wait: :happy: :studsmatta: :love:

Nisse och Jane hälsar att Miss _Mia gissar helt rätt och de är :hi5: :glasses: :rosor: sen vill Nisse tacka för för att han blev försvarade att han inte är någon gubbe utan han är som sagt en ungdomlig Grabb
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 15 aug 2013, 10:39

Hej Nisse och Jane igen. Vi fick ju beslå våran "moster "och hennes barn . Sen åkte vi ut till "morfar" och var där ett par dagar. Vi fick massor av lek och kel och sen finns det ju en sån bra rastgård där.
Jag Jane tog en näbmus som mamma hittade mig lekande med.
Mamma gick och pratade mycket om vad Miley (våran kusin ) vad hon behövde och vi gav bort en vippa med hänge och en vibbrerand mus till henne som hon skulle få när hon var lite äldre.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Jane ;Vad tar du för katten i fönstret? Mjau Mjau,Brorsan är till salu.
Nisse HEY Du är till salu

Bild
Nisse: även om syrran kan var en Pain in my .. . och vi gillar två beningar, så är det skönt att ligga och slappa med syrran .

Bild
Jane :What!!
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 15 aug 2013, 10:46

Mamma, moster och Morfar höll sen på att göra en konstig sak på balkongen när vi kom hem , Sen i går höll mamma på att ta lite nya kort med sin nya telefon. Hon säger att hon ska göra fint där och se om hon kan skaffa hyllor åt oss där ute.

Bild

Bild

Bild

Bild
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
wendars
Orakelkatt
Orakelkatt
Katt: Nellie huskatt Nora SIB Nala sno

Re: Nisse&Jane -Uppdatering

Inläggav wendars » tor 15 aug 2013, 13:23

fint det blev innätat =D>
Lever med katter som styr mitt liv :love:

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav Starwatcher » tor 15 aug 2013, 14:05

Härligt för er alla med er fina, nätade balkong :hi5:

Både Nisse och Jane ser verkligen ut att trivas jättebra hos morfar! Fröken hälsar att det är självklart att Jane passade på att fånga mus - tjejer är bäst =D> Brorsans kommentar till det är :pfft:, man är väl gentleman och låter syrran få första tjing ;-)
Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » tor 15 aug 2013, 22:32

Men gud vilka härliga bilder! Mysigt det verkar hemma hos mattes pappa säger Hassel o Keso :hi5:

Så suveränt med fin in nätning! Där kommer Nisse o Jane vara massor hälsar grabbarna! Mkt bus blir det!
Många flugor blir det :hi5:

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » fre 16 aug 2013, 13:54

wendars skrev:fint det blev innätat =D>

Ja det är ju säkrare så här .

Starwatcher skrev:Härligt för er alla med er fina, nätade balkong :hi5:

Både Nisse och Jane ser verkligen ut att trivas jättebra hos morfar! Fröken hälsar att det är självklart att Jane passade på att fånga mus - tjejer är bäst =D> Brorsans kommentar till det är :pfft:, man är väl gentleman och låter syrran få första tjing ;-)

Nisse håller med .Man är väl gentleman även när syrran trycker ner skallen i matskålen när man äter och hennes skål står bredvid och det ligger mat där.

Det är härligt med nät och man slipper ju oroa sig att katterna ska ramla ner.
miss_mia skrev:Men gud vilka härliga bilder! Mysigt det verkar hemma hos mattes pappa säger Hassel o Keso :hi5:

Så suveränt med fin in nätning! Där kommer Nisse o Jane vara massor hälsar grabbarna! Mkt bus blir det!
Många flugor blir det :hi5:

Tack .Ja Bägge två trivs väldigt bra där. Jane :hi5: för flyggor och andra insekter Nisse fnyser åt insekter och tycker möss och fåglar är mer intressantare. Bägge :hi5: bus på balkongen och ligga och sola ute.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 22 aug 2013, 07:05

Mera kort med den nya telefonen.
Bild
Det är en fågel?Flyg plan? En flygande mus? Nej Det är Super Jane .To the rescue!

Bild

Bild

Bild

Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » tor 22 aug 2013, 10:48

Jane ser ut som Stålmannen (Ståljane:-) Tassen utsträckt o allt!
Och ett litet slagsmål (eller två) piggar ju alltid upp hälsar Keso o Hassel!

BildBildBildBild

hardbanana
Profetkatt
Profetkatt
Katt: Huskatter såklart!

Re: Nisse&Jane -Super Women och The Boy wonder

Inläggav hardbanana » tor 22 aug 2013, 18:30

De är så fina dina missar EOT!
Jag är lite kär o båda två! :rosor:

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » fre 23 aug 2013, 09:26

miss_mia skrev:Jane ser ut som Stålmannen (Ståljane:-) Tassen utsträckt o allt!
Och ett litet slagsmål (eller två) piggar ju alltid upp hälsar Keso o Hassel!

:smile: Hon såg ut att flygga iväg där hon ligger vilket gjorde att hon såg ut som stålJane .Duon håller med H(g) uliganerna.

och Jane önskar ju att Nisse skulle orka mera lek även om mamma är rolig att leka med så Är Nisse den bästa lekkamraten .
hardbanana skrev:De är så fina dina missar EOT!
Jag är lite kär o båda två! :rosor:

Tack Tack säger duon och man kan inte låta bli att bli kära i dina tre fina missar och hunden så klart.
Jackson Galaxy

Bild

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav Starwatcher » fre 23 aug 2013, 11:17

Söta stål-Jane :love:

Japp, även Prickisarna håller med om att det verkligen piggar upp med lite slagsmål emellanåt :smile:
Fina Nisse ser ut som en ung pojke :rosekiss: Jane är nog en riktig vitaminkick :smile:
Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 25 aug 2013, 15:36

Starwatcher skrev:Söta stål-Jane :love:

Japp, även Prickisarna håller med om att det verkligen piggar upp med lite slagsmål emellanåt :smile:
Fina Nisse ser ut som en ung pojke :rosekiss: Jane är nog en riktig vitaminkick :smile:

Jane ungdomskällan :grin: . Hon har så mycket energi att hon är uppfriskande för både Nisse och Mig . :heart: :heart:
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
Molly
Professionell katt
Professionell katt
Katt: 2 birmor + 1 husis

Inläggav Molly » sön 25 aug 2013, 17:46

eye of a tiger skrev:Mera kort med den nya telefonen.
Bild
Det är en fågel?Flyg plan? En flygande mus? Nej Det är Super Jane .To the rescue!

Bild

Bild

Bild

Telefoner är bra! Dem har man tillhands och kan ta bilder när det oväntade händer. Kameran är alltid någon annanstans när man vill ha den. :smile:

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 01 sep 2013, 21:45

Molly skrev:
Telefoner är bra! Dem har man tillhands och kan ta bilder när det oväntade händer. Kameran är alltid någon annanstans när man vill ha den. :smile:

Ja man slipper ju ha flera saker i fickan . som sagt telefonen har man ju nästan jämt med sig.

Bild

nisse : mamma ger oss presenter och hon kan ju inte få någon finare present ån mig .
Bild
Jane: och jag hjälper till och packar!

Bild

Jane :Suprise

Bild
De fick världens minsta helikopter i dag. Jane tyckte den var rätt kull .Jag upptäckte att man är rätt dålig på att flyga den.

Bild
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Re: Nisse&Jane -What`s in the Box ??!!

Inläggav miss_mia » mån 02 sep 2013, 16:55

Hassel o Keso: Jane har stulit våran leksak med roliga hål med leksaker i, buhu :wait: :wait:
Skämt åsido, visst är den oväntat kul? H & K älskar den! Har du också köpt den från Petplanet? Tuff helikopter!! Våra har gått sönder, dags köpa ny!
Fina bilder på sötisar!

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » mån 02 sep 2013, 19:14

miss_mia skrev:Hassel o Keso: Jane har stulit våran leksak med roliga hål med leksaker i, buhu :wait: :wait:
Skämt åsido, visst är den oväntat kul? H & K älskar den! Har du också köpt den från Petplanet? Tuff helikopter!! Våra har gått sönder, dags köpa ny!
Fina bilder på sötisar!

Jane :glasses:

köpte den av en säljare. på. ebay.får se om jag får sakerna i morrgon .annars får man väll skicka i väg ett emails.4Den andra engelska sidan går betydligt snabbare . igför säg sickade man efter störe saker.i från petplanet.

I morrgon blir det besök för Nisse till vetrinären. Älskade gubben. har något som irritera i hans öra. :-? .
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » mån 02 sep 2013, 19:16

miss_mia skrev:Hassel o Keso: Jane har stulit våran leksak med roliga hål med leksaker i, buhu :wait: :wait:
Fina bilder på sötisar!

Jane :glasses:

köpte den av en säljare. på. ebay.får se om jag får sakerna i morrgon .annars får man väll skicka i väg ett emails.4Den andra engelska sidan går betydligt snabbare . i förr sig skikade man efter störe saker.i från petplanet.

I morrgon blir det besök för Nisse till vetrinären. Älskade gubben. har något som irritera i hans öra. :-? .
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » mån 02 sep 2013, 21:04

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » ons 04 sep 2013, 06:38

Nisse protesterar , Nisse har fått nog

Stack
fort in i buren när kollen var klar och låg där tills veterinären kom tillbaka igen .

Bild

Bild :consoling:
Jackson Galaxy

Bild

Återgå till "Allmänt kattprat!"