De Tre Musketörerna- The fast and furiouse

Här pratar vi om allt som har med katter att göra. Ordet är fritt!

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Nisse&Jane -Nisse mår inte bra :(

Inläggav eye of a tiger » mån 03 jun 2013, 06:53

Tack så mycket allihop :rosor:

Det har varit jobbiga dagar för Nisse , Jane , mig och kompisen som hälsade på .

Jane har definitivt känt på sig att något inte har varit bra med sin älskade bror och har låtet han var i fred den största delen .Hon har gjort ett fåtal halv hjärtade försök att leka med Nisse men har låtit bli när man har markerat att hon ska låta honom vara . I går såg det små söt ut då hon la tassen om halsen i ett försök att leka med honom men tog bort den lika snabbt som hon la den på honom och började pussa på honom istället . Nisse är Ju väldens bästa brorsa för Jane och Jane världens bästa syster för Nisse .

I varje fall så har hans mage börjat bli bättre , ska prata med Veterinären i dag igen och se om jag kan få någon tid för röntgen och ultra. Tror att det kan var någon hårboll i varje fall hoppas jag på det så det inte är något mera mörkare .
Cat mojo 101- putting on your "cat glasses" and see the world through the eyes of your cat.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt
Katt: 2 Burmilla/huskatt och 1 R.I.P

Re: Nisse&Jane -Nisse upddatering.

Inläggav miss_mia » mån 03 jun 2013, 12:00

Klart Jane pysslar om brorsan :hug: ! Säkert känns det oroligt för Jane också!
Det låter bra att lille Nisse verkar må bättre, Grabbarna hälsar till er alla!
Stassie, min obeskrivbart älskade katt sen barndomen somnade 100430, 20 år ung.
Välkomna älskade små huliganerna Hassel o Keso som kom hem 1/7 :).

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Nisse&Jane -Nisse upddatering.

Inläggav eye of a tiger » tor 06 jun 2013, 16:28

Duon hälsar tillbaka snyggisarna!

Nu är det sommar nu är det sol nu är det katter i gräset.

Bild

Bild

Bild

Bild
Cat mojo 101- putting on your "cat glasses" and see the world through the eyes of your cat.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Nisse&Jane -Grönbete.

Inläggav eye of a tiger » fre 07 jun 2013, 07:24

Bild

Bild
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » fre 07 jun 2013, 09:53

Vilka fina foton! Jane = en tiger som verkligen klär i grönt!
Och Nisse! Han verkar tycka det är mysigt ute! Mår han bra nu?

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tis 11 jun 2013, 16:14

Tack :) ja hon passar rätt bra i grönt .
.Gubben sträckte ryggen och har gått på smärtlindring .Men nu är både magen och ryggen bättre.

Bild

Nisse älskar sin nya leksak.

Jane har fått en beundrare i form av en svart mes som sjunger för henne morgon och kväll . Fågeln har nog hållit på snart i en månads tid .lyckades filma in fågeln och den höll på nästan i 2 minuter.

Idag kom den radiostyrda råttan som var rätt stor. .Den var rätt spännande . Tyckte både Nisse och Jane .

Jane upptäckte också att svansen smakade gott och själva antenn på kontrollen var ännu roligare :roll:
Bild

Jane :Fågel luktar definitivt bättre än dina fötter.

Bild
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 23 jun 2013, 20:04

Tjena . Nisse och Jane här med lite nya foton. nu I middsommar fick vi åka ut på landet och hälsa på hos "morfar"

Bild

Bild

Bild
Jane .mattor är roliga.

Bild

Nisse : De är sköna att ligga på.
Bild
Jane :I`m the queen of the world .

Bild

Och i idag fick vi åka hem igen .
Bild
Bild

Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Nisse&Jane -en katts resa fram och tillbaka

Inläggav eye of a tiger » mån 24 jun 2013, 14:36

Det är väl ingen ide att uppdatera den här tråden något mera.Tiden man lägger ner på att förminska bilder tar tid . Och intresset verkar var med noll för denna tråd .
Jackson Galaxy

Bild

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Bengal

Inläggav Starwatcher » mån 24 jun 2013, 14:54

NEEEJJ!! Inte sluta uppdatera tråden! Den här tråden är en av mina och Prickisarnas stora favoriter här på forumet.

Jane och Nisses upptåg gör att man alltid får ett stort leende på läpparna :grin:

Jättehärliga och somriga bilder ute från landet! Mattor hälsar Prickisarna är superbra och speciellt trasmattor då dom inbjuder till mkt lek och bus på ett annat sätt än stora, tyngre mattor :glasses:

Måste fråga - blir inte Jane sur av att Nisse slipper sitta i bur i bilen? Fröken blev som ett åskmoln när Lilla Pojken lyckades öppna sin Sturdibag i bilen och glatt skuttade runt. jag blev livrädd då det vara svårt att se med en stor prickig pojke vid vindrutan och Fröken tyckte det var höjden av fräckhet att han inte öppnade hennes väska :pfft:

Jane ser verkligen ut som skogens drottning på bilen :rosekiss:
Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » mån 24 jun 2013, 16:57

Äsch, inget att bry sig om! För min del lägger jag ut bilder för min egen skull :oops:
Tycker det är kul att ha ett litet album på nätet!
Sen om nån kommenterar är ju det jättekul, men inget måste!

Vad jag undrar nu när jag såg att du uppdaterat är om Nisse o Jane är lika coola med att åka bil som det ser ut? Här drar det ihop sig till vaccineringen , och med andra ord bilåkning :shock: :shock: :shock:
Mina gulliga, snälla, underbara huliganer gör då verkligen skäl för sitt namn och förvandlas till två jamande,, vrålande, boxande och skrikande ärkehuliganer, inte pga av vaccineringen utan för bilåkningen.
Det måste vara härligt om er bilåkning är lika mysigt som det ser ut :glasses:

Jättefina bilder by the way :hi5:

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » mån 24 jun 2013, 18:34

Starwatcher skrev:NEEEJJ!! Inte sluta uppdatera tråden! Den här tråden är en av mina och Prickisarnas stora favoriter här på forumet.

Jane och Nisses upptåg gör att man alltid får ett stort leende på läpparna :grin:

Jättehärliga och somriga bilder ute från landet! Mattor hälsar Prickisarna är superbra och speciellt trasmattor då dom inbjuder till mkt lek och bus på ett annat sätt än stora, tyngre mattor :glasses:

Måste fråga - blir inte Jane sur av att Nisse slipper sitta i bur i bilen? Fröken blev som ett åskmoln när Lilla Pojken lyckades öppna sin Sturdibag i bilen och glatt skuttade runt. jag blev livrädd då det vara svårt att se med en stor prickig pojke vid vindrutan och Fröken tyckte det var höjden av fräckhet att han inte öppnade hennes väska :pfft:

Jane ser verkligen ut som skogens drottning på bilen :rosekiss:

miss_mia skrev:Äsch, inget att bry sig om! För min del lägger jag ut bilder för min egen skull :oops:
Tycker det är kul att ha ett litet album på nätet!
Sen om nån kommenterar är ju det jättekul, men inget måste!

Vad jag undrar nu när jag såg att du uppdaterat är om Nisse o Jane är lika coola med att åka bil som det ser ut? Här drar det ihop sig till vaccineringen , och med andra ord bilåkning :shock: :shock: :shock:
Mina gulliga, snälla, underbara huliganer gör då verkligen skäl för sitt namn och förvandlas till två jamande,, vrålande, boxande och skrikande ärkehuliganer, inte pga av vaccineringen utan för bilåkningen.
Det måste vara härligt om er bilåkning är lika mysigt som det ser ut :glasses:

Jättefina bilder by the way :hi5:

Tack starwatcher och prickisar och Miss_mia :rosor:
Visst stor del är ju för att mina sötnosar ska ha ett album med bilder och film.

Vi får se! Med min ryggvärk som blivit värre som också gör att man får huvudvärk ,så får jag se hur det blir .

Skönt att det gick bra med en stor prickig herre i fönstret. förstår att fröken prickes tyckte att herren var taskig och inte lät henne vara med på det roliga :consoling:

Angående Nisse och Jane så går det än så länge bättre att ha Nisse lös och Jane inne i buren. Förut skrek det och det var mer eller mindre en kamp att få in Nisse i buren för att han vet att det betyder bil. Jane gillar ju inte heller att åka bil direkt men är betydligt lättare att sätta in i buren .Förmodligen för att hon gillar att leka och ligga i den .Eller så har hon än så länge inte kopplat bur till bilåkning som Nisse har gjort .
Visst hon kan sitta och beklaga sig lite någon gång men hon har blivit betydligt tystare och lugnare på grund av att Nisse nog påverkar henne .

Nisse är som sagt lugnare när han får sitta kopplad och han ligger riktigt fint bredvid mig hela vägen .
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » mån 24 jun 2013, 22:40

Mina duktiga kissar .
Jackson Galaxy

Bild

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav Starwatcher » mån 24 jun 2013, 22:44

:shock: :shock: :shock: Så där coola är inte Prickisarna :pfft:

I vår bil sjungs det opera (mkt tragisk sådan) med stämma som skulle få vilken operasångare som helst att bli helt grön av avundssjuka.

Ska visa klippet för sötnosarna när dom är kontaktbara igen - just nu är det insekt på andra sidan nätfönstret :roll:

Jane och Nisse är verkligen superduktiga =D>

Vi håller tummarna och tassarna för att deras mammas rygg blir bättre - det är verkligen vidrigt att ha ont i ryggen :consoling:
Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » tis 25 jun 2013, 11:02

:hi5: Tjejen o killen är verkligen coola! Det ser ut som dom tycker det är helt ok!
Söta är dom också :wub: :wub: Min lilla Stassie älskade att åka bil, medan Hassel o Keso ...not so much :shock:
Funderar lite om man kan träna lite, helt enkelt ta regelbundna turer till kanske en skog, syrran eller nåt annat kul..

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » ons 26 jun 2013, 10:04

Starwatcher skrev::shock: :shock: :shock: Så där coola är inte Prickisarna :pfft:

I vår bil sjungs det opera (mkt tragisk sådan) med stämma som skulle få vilken operasångare som helst att bli helt grön av avundssjuka.

Ska visa klippet för sötnosarna när dom är kontaktbara igen - just nu är det insekt på andra sidan nätfönstret :roll:

Jane och Nisse är verkligen superduktiga =D>

Vi håller tummarna och tassarna för att deras mammas rygg blir bättre - det är verkligen vidrigt att ha ont i ryggen :consoling:

Nisse och Jane är som sagt riktigt duktiga och än så länge funkar den här lösningen.(Söt prickisar, fick de tag på inseketen.

Tack .:) ryggen är som den är och snart är det ju semester och då minskar slitaget på ryggen något.
miss_mia skrev::hi5: Tjejen o killen är verkligen coola! Det ser ut som dom tycker det är helt ok!
Söta är dom också :wub: :wub: Min lilla Stassie älskade att åka bil, medan Hassel o Keso ...not so much :shock:
Funderar lite om man kan träna lite, helt enkelt ta regelbundna turer till kanske en skog, syrran eller nåt annat kul..

Du kan ju alltid testa . Har du provat olika storlekar på buren? Nisse och Jane gillar ju inte åka i små burar .Såg på Jacksons nyligen och där var det ju en show katt som hatade utställningar och för att få buren och utställningar mer positiva. så han ägaren tips att mat katten i buren först och sen i sitt andra möte så gav han ägaren ett band med ljudet i från utställningen han var med på , som skulle spelas upp när hon var i buren och åt . Hon blev mera vänligt inställd till buren sen.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » ons 26 jun 2013, 16:58

Hassel o Keso har ju ett gäng sturdibags att välja mellan, och de är alla i storleken Large, Mycket rymliga, mycket gosiga. Jag tycker nog att sturdisarna so far är den bästa transportväska jag har haft, och jag har testat många varianter.
Så jag tror kanske inte väskorna är problemet. Tror det är nån känsla av tvång o vanmakt som att fösas in (lockade av lite Cosmagodis) i en väska och sen sättas i en bil och höra ovana ljud från bilen.
Är det nåt våra snälla huliganer hatar så är det tvång! Dom är inte vana vid det i vardagen, så det blir nog lite chockartat när man som huligan plötsligt befinner sig i vaskan o bärs iväg.

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » lör 29 jun 2013, 10:41

miss_mia skrev:Hassel o Keso har ju ett gäng sturdibags att välja mellan, och de är alla i storleken Large, Mycket rymliga, mycket gosiga. Jag tycker nog att sturdisarna so far är den bästa transportväska jag har haft, och jag har testat många varianter.
Så jag tror kanske inte väskorna är problemet. Tror det är nån känsla av tvång o vanmakt som att fösas in (lockade av lite Cosmagodis) i en väska och sen sättas i en bil och höra ovana ljud från bilen.
Är det nåt våra snälla huliganer hatar så är det tvång! Dom är inte vana vid det i vardagen, så det blir nog lite chockartat när man som huligan plötsligt befinner sig i vaskan o bärs iväg.

Du kanske kan testa att spela in ljudet ifrån bilen och spela upp det medan de äter i väskan . eller du kanske har testat det?

Tror det är många katter som mer eller mindre ogillar biljud och känna sig intvingad i något som luktar illa och låter . Nisse ogilar ju att bli intvingad i väskan och sen sättas i en bil.Han brukar alltid gå och lägga sig i tak sängen så fort pappa är och hälsar på och kommer inte ner förrän han är säker på att vi inte ska åka någonstans ,Han har inget i mot pappa personligen. Utan han ska alltid gosa med honom . Det är bara att Nisse förknippar pappa med bil så fort han ser och hör att det är honom.

En tidig födelsedags present till Nisse och Jane .Då jag höjde koksnöt trädet med en stång som blev som lutande tornet i pisa .Jane gillar en då att ligga i saken samt de har klöst sönder tyget på en av stolparna , så blev det ett nytt

Natural Home IV Cat Tree VI från zooplus .Jane blev kär idet direkt och skulle leka i det på en gång när det var klart. Nisse har prova att var i det samt klöst i det.
Snyggt träd , det lättaste att sätta upp och tack vare plattan som är av trä riktigt stabilt . så katterna och jag är nöjd med det här också .

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Senast redigerad av eye of a tiger sön 30 jun 2013, 07:58, redigerad totalt 1 gång.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Re: Nisse&Jane -Tidig födelsdags present.

Inläggav miss_mia » lör 29 jun 2013, 12:56

Snyggt träd!!! Till snygga katter :rosor: Jag gillar verkligen när det är inslag av natur (trä, rotting o liknande) träden blir ljusare och snyggare!
Var det från Zooplus?
Kul att se katterna inviga det, dom ser minst sagt nöjda ut! Dom kommer säkert ha kul i det!
Rolig film med söt Jane!

Jag törs nog inte spela upp nåt band på motorljud, även om det nog är en bra strategi. Grabbarna gillar väskorna så jag vill inte riskera det :shock: .

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 30 jun 2013, 07:52

Jäpp .Den är köpt på Zooplus. dk .
Tack :rosor:
Jackson Galaxy

Bild

hardbanana
Profetkatt
Profetkatt
Katt: Huskatter såklart!

Inläggav hardbanana » mån 01 jul 2013, 13:23

Ååh vad fint!
Och söta katterna som vanligt! :rosor: De verkar ha så himla fina personligheter! :hi5:

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » ons 03 jul 2013, 07:11

hardbanana skrev:Ååh vad fint!
Och söta katterna som vanligt! :rosor: De verkar ha så himla fina personligheter! :hi5:

Hej roligt att se dig igen!
Har saknat dig och dina katter på forumet.

Nisse och Jane har verkligen fina personligheter :heart: och jag är tacksam över att ha fåtts såna underbara katter .
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 07 jul 2013, 18:11

I dag tog tösen en liten fågel igen när vi var ute och gick. Den här gången klarade den sig :hi5: .Hon har verkligen koll på var hennes byten finns. Det är svårt att tänka sig att en sån söt liten sak är en sån vass jägare .Som en kompisen säger allt hon gör är söt till och med när hon tuggar.

Bild

Bild

Bild

Älskar hennes frågande uppsyn.

När jag ändå nämner älskar , gosboll.
Bild

Bild
Jane HI !
Nisse:What the?

Bild'
Jane HI???
Nisse: Du är verkligen vilse i klätterträdet!

Bild
:heart: :heart:
Jackson Galaxy

Bild

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Nisse&Jane -Ute och inneliv.

Inläggav Starwatcher » sön 07 jul 2013, 23:18

Jag kan bara hålla med -Jane är söt hela tiden :rosekiss: Nisse är lika snygg som Jane är söt :rosekiss:

Nya trädet ser verkligen snyggt ut och mkt lekvänligt vilket är nog minst lika viktigt (MER, mkt mer viktigt hälsar Prickisarna :smile: )

Vilken duktig jägare Jane är som lyckas fånga fågel på koppelpromenaderna :hi5:
Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » mån 08 jul 2013, 12:01

ojdå, tur att inte fågeln blev skadad :shock: Fast Jane tycker nog motsatsen :swear: :angry: .
Det är ju mkt fågelungar nu, så jag försöker styra bort huliganer från buskar o snår där man inte ser vad som döljs, så dom inte a) skrämmer ut fågelunge b) så dom inte får en arg fågelmamma :swear: :angry: efter sig!

Trädet är en hit ser jag :hi5: Söt närbild på Nisse!

BildBildBildBild

hardbanana
Profetkatt
Profetkatt

Inläggav hardbanana » mån 08 jul 2013, 16:38

Hihii vilka härliga bilder på två mycket fina katter! :rosor:

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » ons 17 jul 2013, 11:53

Nisse och Jane tack :rosor:

Nu har vi tagit över tangent bordet igen. Mamma har ju semester nu vilket betyder att vi hinner att få var ute i solen förut hann vi ju inte ute när solen var frame.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Jane och svanslös.

Bild

Vi fick en Fling-ama-String för ett tag sen .Rätt kul tycker jag Jane brosan ledsnade efter en lek periode,

Hej svejs från oss för denna gång.

Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Re: Nisse&Jane -Lite nytt

Inläggav miss_mia » ons 17 jul 2013, 12:37

Men gud, vilka fina foton och roliga filmer! Sött när Jane i en film kommer i närbild och ger dig en puss :wub:
Kul ide med insekt i aktivitetbrädan :-k
Och jag ska nu ta fram Fling ama string :hi5: har inte lekt med den på ett tag, men nu är det dags igen :goofy:
Jätte mysiga utegångsbilder också! Dina två kompisar/syskon är så söta :glasses:
Nisse ser ut som en mörkpälsad variant av Keso :D

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » tor 18 jul 2013, 00:47

miss_mia skrev:Men gud, vilka fina foton och roliga filmer! Sött när Jane i en film kommer i närbild och ger dig en puss :wub:
Kul ide med insekt i aktivitetbrädan :-k
Och jag ska nu ta fram Fling ama string :hi5: har inte lekt med den på ett tag, men nu är det dags igen :goofy:
Jätte mysiga utegångsbilder också! Dina två kompisar/syskon är så söta :glasses:
Nisse ser ut som en mörkpälsad variant av Keso :D

Tack :-) ja jagkunde inte låta bli att le när hon kom och pussades. :hi5: för flinga ma string .
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » fre 19 jul 2013, 12:06

Mamma måste ha fått hjärnsläpp i värmen :oops: .
funderingar på om det ska bli en tredje katt eller inte har nog tänkts för mycket på
Och man glömde en viktig dag.

Älskad Älskad Nisse gubben Fyllde 16 år igår. Ett stort Grattis :balloon: :rosekiss: Önskar Mamma och Din syster som vill spendera sin tid med sin BFF och Idol i många många år till .

Så det får firas med räkor och en ny kattmynta leksak i dag istället .

Bild

Bild

en film för ungefär 1 och halvt år sen sen som jag hittade .
Jackson Galaxy

Bild

hardbanana
Profetkatt
Profetkatt

Re: Nisse&Jane - Nisse 16 År

Inläggav hardbanana » fre 19 jul 2013, 12:11

GRATTIS FINA, FINA NISSE!! :balloon:
16 år och fortfarande så stilig och fin, klart du ska leva i många år till, vi vill ju följa dig och se dig här på forumet ju! :rosor:

Starwatcher
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav Starwatcher » fre 19 jul 2013, 12:31

GRATTIS !!!! underbara fina Nisse :grattis: :balloon: :rosor:

Man kan verkligen inte tro att det är 16-årsdagen! Vi hoppas att dagen blir jättefin med massor av lek och godsaker :-D
Bild

Användarvisningsbild
Molly
Professionell katt
Professionell katt
Katt: 2 birmor + 1 husis

Inläggav Molly » fre 19 jul 2013, 12:32

:grattis: :love: Grattis, Grattis! Grynet och Molly skickar en mängd nospussar!

Användarvisningsbild
Birmafröken
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: 2 Skogisar, 1 Ragdoll 1 Birma

Inläggav Birmafröken » fre 19 jul 2013, 14:03

Grattis till den ungdomlige snyggingen! :balloon: :grattis:

Han ser verkligen yngre ut än sin ålder!
Matte till skogisarna Moltas och Milou, busraggisen Oberon och birmapojken Ruben!

casper
Högt upplyst katt
Högt upplyst katt

Inläggav casper » fre 19 jul 2013, 14:34

Grattis stilige Nisse! :balloon: :grattis: :balloon:

Underbara bilder hela tråden igenom. Tack för att vi får ta del av dessa! :rosor:

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » fre 19 jul 2013, 18:21

hardbanana skrev:GRATTIS FINA, FINA NISSE!! :balloon:
16 år och fortfarande så stilig och fin, klart du ska leva i många år till, vi vill ju följa dig och se dig här på forumet ju! :rosor:

Nisse kromar sig och bröstar upp sig och jane lovar att hon kommer att se till att gamlingen håller i gång.

Starwatcher skrev:GRATTIS !!!! underbara fina Nisse :grattis: :balloon: :rosor:

Man kan verkligen inte tro att det är 16-årsdagen! Vi hoppas att dagen blir jättefin med massor av lek och godsaker :-D
Birmafröken skrev:Grattis till den ungdomlige snyggingen! :balloon: :grattis:

Han ser verkligen yngre ut än sin ålder!

Tack :rosor:
Det som har märktes på honom är mer vitt runt nosen och på kroppen
Han har en långsamare gång men som yoda i star wars få en riktig bra fart om han vill.

Molly skrev::grattis: :love: Grattis, Grattis! Grynet och Molly skickar en mängd nospussar!
Nisse tackar så mycket för noss puffarna.

casper skrev:Grattis stilige Nisse! :balloon: :grattis: :balloon:

Underbara bilder hela tråden igenom. Tack för att vi får ta del av dessa! :rosor:

Nisse tackar så mycket och Tack själv :grin: Roligt att höra.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
miss_mia
Überkatt
Überkatt

Inläggav miss_mia » lör 20 jul 2013, 10:51

Grattis Nisse :grattis: :love: :balloon: :happy: :heart: :heart: :rosekiss: :goofy: :wub:
Snyggaste grabben i stan, han är så fin!
Hassel, Keso och deras matte ger en födelsedags :hug: till Nisse, och ge Jane en också!

BildBildBildBild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » sön 21 jul 2013, 09:23

miss_mia skrev:Grattis Nisse :grattis: :love: :balloon: :happy: :heart: :heart: :rosekiss: :goofy: :wub:
Snyggaste grabben i stan, han är så fin!
Hassel, Keso och deras matte ger en födelsedags :hug: till Nisse, och ge Jane en också!

Alla tre tackar för :hug: och skickar en tillbaka till er.
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
Liselottemj
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav Liselottemj » mån 22 jul 2013, 08:16

Grattis! :balloon:
Norsk skogkatt och Helig Birma

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav eye of a tiger » lör 27 jul 2013, 00:35

Liselottemj skrev:Grattis! :balloon:

Nisse tackar.

Jane :Igår träffade vi en av katterna som jag brukar träffa och denna verkade inte alls må något bra Jag och mamma har ju sett vad den bor någonstans och mamma har hejat på rödis matte ett par gånger . så hon gick och hämtade en i familjen och sa sedan till mig om det hade varit mig eller brorsan hade hon nog vilja veta om det hade hänt något .För rödis betedde sig inte alls som han brukade

. Mammas kompis som hälsade på trodde först att rödis hade skadat sig . Kanske han blev trött och varm .Jag fick inte gå ut förrän när det hade blivit svalare . Mamma tyckte det var för varmt under dagen.

Sen såg jag något i sanden på lekplatsen och kompisen pekade ut vad det var.

Mamma tycker möss och råttor är söta . Så jag låtsades att jag tappade bort den .

Nisse: erkänn du tappade bort den .
Jane :Tyst med dig .Nu har jag skrivbordet . Sen i alla fall tog mamma in mig igen och Brosan och jag fick lite torrisar . Jag älskar torrisar .
Jackson Galaxy

Bild

Användarvisningsbild
eye of a tiger
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Re: Nisse&Jane - Hasselmus

Inläggav eye of a tiger » lör 27 jul 2013, 12:25

Såg inte till rödingen idag, hoppas det gick bra för honom, dottern blev i alla fall glad
Jackson Galaxy

Bild

Återgå till "Allmänt kattprat!"