Ååååh jag är så kattungesjuk! Eftersom vi har många uppfödare här på forumet så tänkte jag önska bilder på kattungar! Gärna mellan 1-12 veckor, ni vet den där tiden som man som sällskapsköpare ofta missar. Vore härligt att ha en tråd full med bebisbilder som man kan gå in och titta i och säga "åååååå". Så snälla, ge mig bilder på söta småmissar!
Här kommer han igen Så här trött blev han efter att vi lekt en stund. Han är en Sibirisk katt. Gissa jag längtar tills han får komma hem till oss...suck
En av de maskade kissebarnen från medicinkullen född 20041110 En till från Medicinkullen. Gilera från Moppekullen född 20050504 En nyfödd Mangakull 2006 09 16 på rymmen Ögonaböj med sin Mattekull 2007 08 23 Q från mattekullen. Mattekullen född 2008 04 03
Jag är inte rädd för att flyga,jag är rädd för att störta.
jag har turen att jag bor granne med henne som jag ska köpa kattungen av så jag kan gå ner lite då och då 6 veckor och 2 dagar på alla bilder/tagna igår och så en bild på mamman och dom 2 syskonen:)
Mina Europépojkar, 8v igår. Rödsilverspotted, ingen färg du vanligtvis ser heller. De heter Gyllentass o Gyllenhjärta, bilden längst ner är lite äldre, de andra från igår.
Den lilla padd-flickan skulle gärna få flytta hit...
....Och sibbebebisar är ju verkligen speciella för mig också! Chilie's underbara ögonfärg tror jag att jag kanske kommenterat förr, men det tål att upprepas...sällsynt vackert barn!