Moderator: SKS
echolls skrev:2009-04-06 - 2017-01-06
Efter en lång tids sjukdomar och hälsoproblem bestämde jag mig för att nu räcker det och min älskade lilla Issy fick somna in.
Jag önskar att det vore annorlunda, jag önskar att jag kunde laga allt som var fel och att jag orkade hur mycket som helst men idag sa jag stopp. Jag orkar inte mer och jag tror inte Issy gjorde det heller.
Mitt fina lilla hjärta!
Nu behöver du aldrig mer vara rädd!
Du fattas mig!
Yrhättans skrev:Så söt hon är. Hoppas på bilder med en katthög framöver.
Birmafröken skrev:Men åh, vad roligt och spännande för både dig och Gabriel! När får ni hem lilla Greta?
perkele skrev:Grattis till sötnosen!
Andy Pandy skrev:Kul!Jättefin tjej, hoppas det blir många bilder framöver!
Kryddmamma skrev:Vilken söt liten brutta!
Hoppas på bildbomber om ca 1 månad...
Lurvpöse skrev:Hon är fruktansvärt söt!
Iza skrev:Vad roligt med en ny liten tjej! Så söt hon är!
Birmafröken skrev:Har du fått hem lilla Greta nu? Hur går det? Jag har tänkt på er och är jättenyfiken!
Birmafröken skrev:Ser ju ut att gå fint det där!Filmen var extra kul att se (och höra!). Jisses vilken gaphals han är den där Gabriel!
I den situationen skulle mina katter ha varit helt stumma, förutom evetuellt morr och fräs förstås.
Yrhättans skrev:Så härligt att se!
Grattis!
![]()
![]()
Fragole skrev:Verkligen härliga bilder! Skönt att det gick så bra så snabbt
Colourspot skrev:Lillebror tycker att Gabriel gapar väldigt (jag kollade just på klippet, Lillebror glodde mycket misstänksamt på datorn ett tag![]()
![]()
). Lillan tipsar Greta om att om kompisen skulle lägga sig på den bästa platsen, så kan hon helt enkelt lägga sig ovanpå honom - det är mysigt och varmt!
Så härligt med en ny liten familjemedlem, och fint att det verkar gå så fort med/mellan dem båda. Det kommer att bli alldeles toppenfint, det där![]()
Lavine skrev:De verkar ju jättecoola båda två!Greta är bedårande.
echolls skrev:Fragole skrev:Verkligen härliga bilder! Skönt att det gick så bra så snabbt
Tack! Det är inte riktigt lugnt ännu men Greta har varit på väg att lägga sig hos honom flera gånger
Colourspot skrev:Lillebror tycker att Gabriel gapar väldigt (jag kollade just på klippet, Lillebror glodde mycket misstänksamt på datorn ett tag![]()
![]()
). Lillan tipsar Greta om att om kompisen skulle lägga sig på den bästa platsen, så kan hon helt enkelt lägga sig ovanpå honom - det är mysigt och varmt!
Så härligt med en ny liten familjemedlem, och fint att det verkar gå så fort med/mellan dem båda. Det kommer att bli alldeles toppenfint, det där![]()
Du får hälsa Lilleman att han har rätt, Gabriel är en riktig gaphals. Inte konstigt att Lilleman tyckte datorn lät konstigt
Lavine skrev:De verkar ju jättecoola båda två!Greta är bedårande.
Återgå till "Allmänt kattprat!"
Användare som besöker denna kategori: 17 och 0 gäster