Moderator: SKS
Iza skrev:Så fina dom är! Och här hos mig är det alldeles katt-tomt... I början gjorde det bara ont men nu börjar jag bli sugen igen.
Aziz skrev:Vad fin!Hur stor är din äldre kisse? Funderar på om min bengalpojke skulle få plats.
Vi har en sådan här och den har han lite svårt att komma in i även om han gärna vill.![]()
https://www.arkenzoo.se/lifeapp-cat-cave-1-c155283
Chanku skrev:Vilka fina bilder! Jag har orientaler (korthår) och cornish rex, skulle aldrig kunna tänka mig att ha dem som ensamkatt efter att man har sett vilket utbyte de har av varandra
Aziz skrev:Men jag dör sötdöden!Hur lyckas du att få dom sitta still?
Lavine skrev:Naaaaaaa!![]()
![]()
![]()
tjjo skrev:Såå söta
God Jul =)
Colourspot skrev:Herremijje vilka bedårande bilder (och två underbara katter) !![]()
God Jul!
Colourspot skrev:Vilka fantastiska ögon Greta harOch vilken rolig liten fisk, jag såg första bilden och rubriken innan jag läste texten och trodde för ett ögonblick att det var en riktig fisk
Lavine skrev:Men så himla gullig.Vad kul att trion blir trio igen!
tjjo skrev:å så söt
Colourspot skrev:Jag dör sötdöden, vilka öron - och tassar! Bebis!
Yrhättans skrev:Åh, vilken sötnos!
![]()
Fragole skrev:Säg inget till mina katter med Sigvard kan vara det sötaste som existerar på denna jord just nu!
Birmafröken skrev:Härligt att det blir en komplett liten långnos-trio igen! Lille Sigvard verkar helt oemotståndlig och det ska bli spännande att följa hans intåg i ditt och kattkompisarnas liv!
Aziz skrev:Sigvard,tom namnet är sött. Grattis!
perkele skrev:Sista bilden...![]()
![]()
KattenOxå skrev:Jättefina långnäsor allihopa!
"Sura Gabriel" kunde stå modell för en emoticon (för att inte kalla det smiley).
Hoppas Sigvard också visar sig vara en textilare sedan... alltså att han liksom dina andra katter gillar att "klä ut sig" en stund ibland.
Återgå till "Allmänt kattprat!"
Användare som besöker denna kategori: 38 och 0 gäster