Moderator: SKS
echolls skrev:Nu kommer det äntligen lite bilder som utlovat. Tidningen Metro har en tävling i december månad där man uppmanas att skicka in bilder på sina djur iklädda tomtekläder och jag har tillbringat morgonen med att dels försöka fota trion med mobilen för tävlingen och dels med kamera för att få julkortsbilder. Med tanke på en tråd nyss på forumet om hur löjligt det är att klä djur i kläder hoppas jag att få nappar på tävlingen så jag kan dra in lite pengar före jul. Man kan ju alltid försöka iaf![]()
Bilderna med mobilen blev inte lika bra som de här men jag hoppas de duger för tidningen.
Först ut är Lucas som visar att han inte bara är Mr Pepparkaka 2011 utan dessutom en mycket stilig liten tomte.
Jag blir galen på forumet som krånglar så när man lägger upp bilder, först blir det jättebilder och så går jag in och ändrar storlek så ändras det inte i forumet i alla fall och sen går det inte att posta ändå.
echolls skrev:Vi ska ordna ett litet luciatåg och Issy som vägrar ha kläder på sig får istället vara tärna.
Alla tre på samma bild, vilken prestation om jag får säga det själv.
echolls skrev:
echolls skrev:Vad kul, den videon gjorde jag när trion var riktigt små och nyss hade flyttat till mig. Tack för att du berättade det
Glömde ju berätta hur trion har det, största nyheten är att jag äntligen har köpt en värmedyna till dem och eftersom både jag och Issy älskar den har jag köpt en värmefilt idag så nu har vi varsin fast Issy knör helst hos mig ändå.
Ida-Sofie skrev:echolls skrev:Grattis på namnsdagen Gabriel!
selena skrev:echolls skrev:Vad kul, den videon gjorde jag när trion var riktigt små och nyss hade flyttat till mig. Tack för att du berättade det
Glömde ju berätta hur trion har det, största nyheten är att jag äntligen har köpt en värmedyna till dem och eftersom både jag och Issy älskar den har jag köpt en värmefilt idag så nu har vi varsin fast Issy knör helst hos mig ändå.
hur funkar det? jag är lite rädd för att de ska få ström i sig när de mjölktrampar är inte det någon fara?
ellilly skrev:Dina katter är helt underbara
echolls skrev:
Trion hälsar att de fortfarande har det eländigt på matfronten, de får alldeles för lite mat.
Återgå till "Allmänt kattprat!"
Användare som besöker denna kategori: 19 och 0 gäster