Vi har fullt upp här hemma och trion är naturligtvis med och hjälper till hela tiden. Klädskåpet var inrett med ett gammalt hyllsystem som rasade när när drog ut hyllorna så vi tog bort det och satte in nya korgar från IKEA istället.
Gabriel kollar in hyllorna.

Fastighetsskötaren var jättesnäll och fixade fram nya fönsterspärrar till alla vädringsfönster och till balkongdörrarna så nu kan jag äntligen ha öppet igen. Lucas och Gabriel fick förresten vara med fastighetsskötaren och rensa avloppet och byta rör under badkaret, de tyckte det var fantastiskt spännande och skulle nog önska att han kom hit och underhöll dem fler gånger.

Igår kväll började jag plocka in lite i köksskåpen och katterna hjälpte naturligtvis till med att sprida ut pappret över köket.

Gabriel har upptäckt att han kan hoppa från kartongerna och lägga sig på hatthyllan. Han är jättemallig när han ligger där

Lucas vågar sig inte ända upp...

Två pömsiga killar vill att jag ska sätta mig tillrätta så de kan sova på mina fötter.

Det var ju en liten tävling inne på avelsdelen av forumet, man skulle gissa hur många ungar en katt väntade och jag hade tur och vann! Vinsten kom idag och katterna var väldigt nyfikna på paketet.
Lucas tycker att paketet luktar väldigt spännande men det var inte förrän jag lyft på folien lite som katterna fattade att det var godis i paketet och de blev som tokiga. Gabriel blev så till sig att han bet mig i fingret och Lucas har suttit en lång stund i köket och klurat på hur han ska få tag på mera godis.