Hemmabyggen (bildtråd? kattmöbler, sy, snickra...)

Här pratar vi om allt som har med katter att göra. Ordet är fritt!

Moderator: SKS

Kategoriregler
LÄS MIG FÖRST: Regler för Svenska katters diskussionsforum
ullis_p
Kattracka
Kattracka

Re: Hemmabyggen (bildtråd? kattmöbler, sy, snickra...)

Inläggav ullis_p » tis 02 jul 2013, 19:44

Lurvpöse skrev:Ullis_p: jag hade aldrig kunnat tro att det färdiga resultatet var ett hemmabygge :shock: Det ser väldigt "proffsgjort" ut! :)

Tackar och bugar. Jag designade och maken byggde.

Fast ingen katt har vågat sig upp frivilligt än :wait: :-? :swear:
Stolt ägare till 2st husmissar som vi fick när de var nästan nyfödda, nu 8,5år gamla. Nu även ägare till en cremefärgad brittisk korthår som är ca tio månader gammal och som håller oss konstant aktiva.

Hedeen
Nyfödd kisse
Nyfödd kisse

Inläggav Hedeen » sön 24 nov 2013, 17:25

Börjar bli klar med mitt hembyggda klätterträd men har inte hittat nåt sisalrep än.Vart köper man det bäst och billigast?

Användarvisningsbild
myntasmatte
Pratglad orakelkatt
Pratglad orakelkatt
Katt: Huskatt x3

Inläggav myntasmatte » sön 24 nov 2013, 17:28

Hedeen skrev:Börjar bli klar med mitt hembyggda klätterträd men har inte hittat nåt sisalrep än.Vart köper man det bäst och billigast?

Jag har för mig att jag sett det på eBay. Vet inte vad de hade för pris, men ibland är de ju riktigt billiga!
Bild

Användarvisningsbild
Monica
Katt Tant
Katt Tant
Katt: Cornish Rex & La Perm
Kontakt:

Inläggav Monica » sön 09 feb 2014, 13:30

Jag är inte speciellt förtjust i allt kring alla hjärtansdag men jag har just sytt klart en hjärtformad röd kattbädd.
Bild
Bild
♥Alla katter har ett livsvärde men inte alla har ett avelsvärde.♥.

Kilo
Überkatt
Überkatt
Katt: 2 Kurilean Bobtail

Re: Sv: Hemmabyggen (bildtråd? kattmöbler, sy, snickra...)

Inläggav Kilo » sön 09 feb 2014, 22:00

myntasmatte skrev:
Hedeen skrev:Börjar bli klar med mitt hembyggda klätterträd men har inte hittat nåt sisalrep än.Vart köper man det bäst och billigast?

Jag har för mig att jag sett det på eBay. Vet inte vad de hade för pris, men ibland är de ju riktigt billiga!

Annars i en affär som säljer båtutrustning. Typ bauhaus har också men till ockerpris. Jag köpte beige heltäckningsmatta istället för sisalrep till klätterställningen jag byggde för två(?) år sedan.

-från min mobil
Wookie och Hekto - Kurilean Bobtail

Användarvisningsbild
Missan
Superkatt
Superkatt

Inläggav Missan » sön 09 feb 2014, 22:08

Kolla på Jula om du kan hitta något som passar.

VeronicaM
Kattunge
Kattunge

Inläggav VeronicaM » fre 21 feb 2014, 15:35

Här är mitt nya hemmagjorda klösträd :) hoppas att länken fungerar...

http://www.ladda-upp.se/bilder/vwowvkrlfjrvdt/

Användarvisningsbild
Lurvpöse
Moderator
Moderator
Katt: Huskatterna Doxy och Midna

Inläggav Lurvpöse » fre 21 feb 2014, 16:22

VeronicaM skrev:Här är mitt nya hemmagjorda klösträd :) hoppas att länken fungerar...

Den funkade. Vad fint det blev, det ser liksom "köpt" ut! :)
Pix (200?-2015) fattas oss. <3

Användarvisningsbild
tjjo
Orakelkatt
Orakelkatt
Katt: NEM
Kontakt:

Inläggav tjjo » fre 21 feb 2014, 20:05

VeronicaM skrev:Här är mitt nya hemmagjorda klösträd :) hoppas att länken fungerar...

så fint :grin:
Bild

Användarvisningsbild
Andy Pandy
Högt upplyst katt
Högt upplyst katt
Katt: Luddrumpa & Storöra

Inläggav Andy Pandy » tis 25 feb 2014, 18:18

Snyggt! Gillar dom det? :-)
Bild

skogisfantast
Überkatt
Überkatt
Katt: NFO

Inläggav skogisfantast » ons 26 feb 2014, 18:53

Det var jättefint VeronicaM :-) Är det plychtyg och var köpte du det? Satte du fast det med limspray eller vad använde du?

VeronicaM
Kattunge
Kattunge

Inläggav VeronicaM » tor 27 feb 2014, 18:28

Andy Pandy skrev:Snyggt! Gillar dom det? :-)

Jaa det är väldigt populärt, de springer upp och ner hela tiden ;) de sover tom tillsammans, det gjorde de inte innan :)

VeronicaM
Kattunge
Kattunge

Inläggav VeronicaM » tor 27 feb 2014, 18:31

skogisfantast skrev:Det var jättefint VeronicaM :-) Är det plychtyg och var köpte du det? Satte du fast det med limspray eller vad använde du?

Jag tror att det var plysch, köpt på jysk :) Vi använde både superlim och häftpistol och det verkar funka bra :) sedan är det avloppsrör och sisalrep från jula.

skogisfantast
Überkatt
Überkatt
Katt: NFO

Inläggav skogisfantast » fre 28 feb 2014, 20:34

Tack för infon :)

Miniwini
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav Miniwini » mån 03 mar 2014, 13:30

cili skrev:Jag och Kakan har satt ihop stora delar av blivande rastgården idag:
Bild

Det ska till en träsektion på vardera sida också, för att kunna öppna fönstret och släppa ut katterna den vägen samt för att få dit en dörr.
Runt partytältstommen är det 9m oklippt nät som jag trätt på på benen, så det går att använda igen om jag vill bygga på något annat sätt i framtiden.

Vilken smart idé! Skulle kunna tänka mig en sån men vet inte hur jag ska "koppla" den till ett fönster där katterna kan gå ut och in.

Finns det någon annan idé kring hur man kan fixa rastgård om man inte är händig? Vi kommer vara ¨på landet en hel del och vill kunna ge katterna utomhusmöjlighet. Finns ett par fönster men det är inte "direkt/rak" utomhusdel så man bara kan bygga en fyrkant utan det är en kant på en altan mm.

Huset är byggt som ett u om man tittar ovaninfrån och altan i mitten. Det finns ett fönster

Miniwini
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav Miniwini » mån 03 mar 2014, 13:57

Tror ni man kan fixa ihop nåt med kompostgaller och buntband? Som inte kräver snickare. Det är det enda jag kan komma på som skulle gå att anpassa till utsidan av fönstret som är ojämn i marken. Men man måste ändå ha nåt som kompostgallret kan stabiliseras på, typ träpinnar...?

Användarvisningsbild
Andy Pandy
Högt upplyst katt
Högt upplyst katt
Katt: Luddrumpa & Storöra

Inläggav Andy Pandy » tis 04 mar 2014, 00:05

VeronicaM skrev:
Andy Pandy skrev:Snyggt! Gillar dom det? :-)

Jaa det är väldigt populärt, de springer upp och ner hela tiden ;) de sover tom tillsammans, det gjorde de inte innan :)

Härligt! :hi5:
Bild

Användarvisningsbild
Kickelick
Profetkatt
Profetkatt
Katt: Hus, drx, crx

Inläggav Kickelick » tis 04 mar 2014, 09:13

Miniwini skrev:Tror ni man kan fixa ihop nåt med kompostgaller och buntband? Som inte kräver snickare. Det är det enda jag kan komma på som skulle gå att anpassa till utsidan av fönstret som är ojämn i marken. Men man måste ändå ha nåt som kompostgallret kan stabiliseras på, typ träpinnar...?

Man behöver inget som stagar upp, det räcker att staga med gallren om man inte gör så brett.
Bild
Bild

Här har jag ett gallers bredd och två gallers höjd, på båda kortsidorna har jag satt galler i mittenhöjd och dom stagar upp tillräckligt =) Annars kan man använda rundstavar eller andra pinnar som man fäster med buntband.

Miniwini
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav Miniwini » tis 04 mar 2014, 10:22

Kickelick skrev:
Miniwini skrev:Tror ni man kan fixa ihop nåt med kompostgaller och buntband? Som inte kräver snickare. Det är det enda jag kan komma på som skulle gå att anpassa till utsidan av fönstret som är ojämn i marken. Men man måste ändå ha nåt som kompostgallret kan stabiliseras på, typ träpinnar...?

Man behöver inget som stagar upp, det räcker att staga med gallren om man inte gör så brett.
Bild
Bild

Här har jag ett gallers bredd och två gallers höjd, på båda kortsidorna har jag satt galler i mittenhöjd och dom stagar upp tillräckligt =) Annars kan man använda rundstavar eller andra pinnar som man fäster med buntband.

Det där var en bur du har? Jag tänkte på större yta men tror jag får glömma den idén, funkar nog inte.

Användarvisningsbild
teachingbirds
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Ziggy och Honey, ragdolls

Inläggav teachingbirds » sön 09 mar 2014, 13:17

Jag funderar på hur jag ska göra en så "osynlig" innätning av balkong som det bara är möjligt. Och inte nåt som är permanent eller gör åverkan på hus eller balkong..
BildBild -

Transformation is not a future event
it's a present activity

Användarvisningsbild
Kickelick
Profetkatt
Profetkatt
Katt: Hus, drx, crx

Inläggav Kickelick » sön 09 mar 2014, 13:56

teachingbirds skrev:Jag funderar på hur jag ska göra en så "osynlig" innätning av balkong som det bara är möjligt. Och inte nåt som är permanent eller gör åverkan på hus eller balkong..

Hur ser balkongen ut?

Användarvisningsbild
kamalot
Serious cat
Serious cat
Katt: Röda tjocksmockar

Inläggav kamalot » sön 09 mar 2014, 13:59

teachingbirds skrev:Jag funderar på hur jag ska göra en så "osynlig" innätning av balkong som det bara är möjligt. Och inte nåt som är permanent eller gör åverkan på hus eller balkong..

Hoppar och/eller klättrar de? Annars rådjursnät och g-pinnar.
Skickat från en dator. Eventuella felstavningar är ditt fel.
BildBild

Användarvisningsbild
teachingbirds
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav teachingbirds » sön 09 mar 2014, 14:50

Såhär ser det ut. Jag vet inte om de skulle klättra eller hoppa, och jag vågar nog inte chansa på att de inte gör det..
Bild
Edit: Vill ju egentligen ha insynsskydd också, och det är ju en perfekt bas för nätet isf. Två träspaljeer eller så på kortsidorna, och sen nät mellan dem på långsidan.
BildBild -

it's a present activity

millamonica
Kosmoskatt
Kosmoskatt
Katt: Burmilla

Inläggav millamonica » lör 22 mar 2014, 15:18

I dag har min pappa och jag börjat planera innätningen av min balkong. Det kommer att bli rådjursnät och vajrar som fästs i taket och i en ram vid golvet. Enkelt och nästan osynligt kommer det att bli!

Det jag oroar mig för nu är att sätta fast skruvöglorna i balkongtaket. Då måste man stå på en stege och "vingla". Balkongen är två våningar upp. Hur har ni andra gjort för att behålla säkerheten när ni har nätat in? Jag föreslog att vi skulle använda säkerhetsselen som man använder när man lagar taket (vi har en på landet), men det finns inget att fästa den i. Pappa säger att det är lugnt eftersom stegen har ett stöd man kan hålla i. Överdriver jag min oro?
Hos mig bor burmillaflickorna S*Palombiens C Mouette "Stella" och S*Palombiens C Pixota "Saga". Det här är vår bildtråd!

Användarvisningsbild
Fam.Morrhår
Gurukatt
Gurukatt
Katt: Ett gäng Morrisar
Kontakt:

Inläggav Fam.Morrhår » lör 22 mar 2014, 20:05

Så många fiffiga grejer alla har gjort! :grin: Önskar man var lika händig, men jag har bara haft mina katter i ett par månader, så vem vet om man får en ljus ide. :P
Plexi - HcL ns 3 år
Bobo Rag n04 2 år
Messi - Rag n04 2 år
Mirai - HcL n 03 6 Mån
R.i.p Atlas 2016-08-12 :cry: :-({|=

Användarvisningsbild
teachingbirds
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav teachingbirds » lör 22 mar 2014, 23:56

millamonica skrev:I dag har min pappa och jag börjat planera innätningen av min balkong. Det kommer att bli rådjursnät och vajrar som fästs i taket och i en ram vid golvet. Enkelt och nästan osynligt kommer det att bli!

Det jag oroar mig för nu är att sätta fast skruvöglorna i balkongtaket. Då måste man stå på en stege och "vingla". Balkongen är två våningar upp. Hur har ni andra gjort för att behålla säkerheten när ni har nätat in? Jag föreslog att vi skulle använda säkerhetsselen som man använder när man lagar taket (vi har en på landet), men det finns inget att fästa den i. Pappa säger att det är lugnt eftersom stegen har ett stöd man kan hålla i. Överdriver jag min oro?

Jag har samma funderingar för när vi ska näta in. Men säkerhetsselen kanske går att fästa i typ ett element? Det borde väl hålla?
Edit: Eller balkongräcket, om det finns?
BildBild -

it's a present activity

millamonica
Kosmoskatt
Kosmoskatt
Katt: Burmilla

Inläggav millamonica » sön 23 mar 2014, 14:59

teachingbirds skrev:Jag har samma funderingar för när vi ska näta in. Men säkerhetsselen kanske går att fästa i typ ett element? Det borde väl hålla?
Edit: Eller balkongräcket, om det finns?

Om vi fäster det i räcket trillar han ju ut ändå (även om han inte trillar ända ner), det bör helst vara något som kommer uppifrån i så fall. Men vi har kommit fram till att han får ha ett rep i midjan som jag får hålla i och rycka inåt om han svajar. 8-[
Hos mig bor burmillaflickorna S*Palombiens C Mouette "Stella" och S*Palombiens C Pixota "Saga". Det här är vår bildtråd!

Clavinova
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt
Katt: Selma ABYo och Aska ABYa
Kontakt:

Inläggav Clavinova » sön 23 mar 2014, 23:52

Jag ligger och klurat på hur stort projekt det skulle bli att näta in en bit av vår tomt med rådjursnät. Har en del av tomten som är gjord som ett "rum" med plank runtom. Det skulle dock krävas tre dörrar.
Vad tror ni, klättrar katterna över ett rådjursnät? Selma har klättrat i metallnät och satt sig på trälisten högst upp när hon var yngre, men det var ju betydligt stadigare och som sagt en list. :-k

Edit: planket

Bild

- living on the edge med autocorrect

Miniwini
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav Miniwini » ons 23 apr 2014, 08:44

Jag märker att jag måse näta in några av våra fönster, om vi ska kunn ha öppet på vår och sommar när det är varmt. Det svåra är att vi har treglasfönster och hela karmen är av plåt typ. Endast insidan där man stänger är av trä. Vet inte hur man ska få fast nätet?

Starwatcher
Kosmoskatt
Kosmoskatt
Katt: Bengal

Inläggav Starwatcher » ons 23 apr 2014, 08:51

Clavinova skrev:Jag ligger och klurat på hur stort projekt det skulle bli att näta in en bit av vår tomt med rådjursnät. Har en del av tomten som är gjord som ett "rum" med plank runtom. Det skulle dock krävas tre dörrar.
Vad tror ni, klättrar katterna över ett rådjursnät? Selma har klättrat i metallnät och satt sig på trälisten högst upp när hon var yngre, men det var ju betydligt stadigare och som sagt en list. :-k

Mina katter klättrar med lätthet i även rådjursnät men du kanske kan sätta ett överhäng av nätet inåt så blir det svårare. Tror det finns exempel på kattstatus byggsida på hur andra gjort det.
Bild

Användarvisningsbild
miawi
Professionell katt
Professionell katt
Katt: Tilla Archi Harry Elmer (CRXx4)
Kontakt:

Inläggav miawi » lör 26 apr 2014, 09:06

Ooooh Allsmäktiga kattforum, hemmasnickrare och påhittiga!!

Jag skulle behöva tips på hur jag ska göra med ett skåp jag köpt på Second Hand. Jag tänkte göra om det till ett kattlådehus

Så här ser den ut
Bild
Bild

Mått på insidan H:105cm B:69,5cm D:42cm

Här är två idéer som jag har nu
Bild

Bild 1

2 våningar istället för 3våningar
Ingången på sidan av möbeln(svart ruta) blockeras av en skiva lite längre (röd ruta) in så kattern måste runda hörnet. Tror detta kan hjälpa att få mindre sand ut. Brun ruta = kattlåda.
Övre ingången har en liten hylla att hoppa upp på för att lättare komma in (svart fyrkant med blå kant)

Bild 2

2 våningar istället för 3våningar
Båda ingångarna (på sidan av möbeln) är så att de måste hoppa upp på en hylla (Orange) Sen kliver de in på en hylla (svart) för att sedan hoppa ned i kattlådan (brun ruta)

Hela möbeln ska jag måla i avtorkningsbar färg och dörrarna tänkte jag sätta självhäftande dekor från IKEA
Bild http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70278933/

Hade tänkt att tapetsera dörrarna i en fin fågeltapet men blev lite snål när tapeten går på 700kr/rullen och behöver bara ca 2meter
Tilla, Elmer, Archi och Harry

Användarvisningsbild
cili
Superkatt
Superkatt
Katt: Huskatt x2 + OSH
Kontakt:

Inläggav cili » lör 26 apr 2014, 14:14

Här har det blivit rastgårdsbygge idag. Behövde en provisorisk lösning till nuvarande lägenhet, eftersom jag inte vet hur länge jag blir kvar här och därmed inte vill göra något platsbyggt. Men ville ändå ge katterna möjlighet att gå ute lite utan sele.
Så jag köpte två set kompostgaller (hade ett sedan tidigare) och började fundera över hur jag skulle göra, när jag kom på att jag hade en bit rådjursnät liggande - perfekt som tak!
Imorgon ska jag iväg och köpa ett set galler till, så jag kan bredda rastgården och därmed göra den dubbelt så stor (mer än så går inte med det här rådjursnätet).
Har även beställt hem en jäkla massa karbinhakar för att sätta ihop galler och tak på ett smidigare sätt, dom här spiralerna man får med åker mest ner av sig själva och är betydligt jobbigare om man vill dela på gallren av olika anledningar. Rådjursnätet sitter just nu fast med tvättlina, inte heller det är speciellt smidigt om man vill ta ner det.

Som det är nu ligger den på två delar gräs, en del rabatt (mest jord och lite ogräs) och en del stenplattor. Vid plattorna har jag dessutom hängt en filt så dom jag gömma sig.
Det sitter en träpinne tvärs över för att gallret inte ska luta allt för mycket, hoppas kunna komma på någon bättre lösning för det snart.

Ska fixa bättre bilder när jag införskaffat fler galler.

Bild
Bild
http://idakck.wordpress.com - en blogg om lite av varje

Användarvisningsbild
FruFilur
Superkatt
Superkatt
Katt: Dom får inte plats! <3
Kontakt:

Inläggav FruFilur » sön 27 apr 2014, 13:32

cili skrev:Här har det blivit rastgårdsbygge idag. Behövde en provisorisk lösning till ....

Smart lösning! Kalla det bara inte för rastgård så någon djurskyddsinspektör hör det, för då åker du dit så det stänker om det... En rastgård måste vara minst 6kvm stor och ha en höjd om minst 1.9 för att vara tillåten... Ibland lite blir det lite stelbent i lagar och förordningar, och JBV's tolkning verkar vara att i samma ögonblick som du byggt en rastgård så kommer kattstackarn för evigt tillbringa resten av sitt liv där, så det verkar som de hellre ser att katten aldrig får komma ut i friska luften och känna gräs på tassarna än att du gör en lösning som glädjer missarna men som torskar på utrymmesmått...
Bild
http://www.kattzelius.se :wub: Hunsat tjänstehjon åt Jansson, Pejst, Krokodillan, Fjant och Lillan

Användarvisningsbild
cili
Superkatt
Superkatt
Katt: Huskatt x2 + OSH
Kontakt:

Inläggav cili » tis 29 apr 2014, 08:14

FruFilur skrev:
cili skrev:Här har det blivit rastgårdsbygge idag. Behövde en provisorisk lösning till ....

Smart lösning! Kalla det bara inte för rastgård så någon djurskyddsinspektör hör det, för då åker du dit så det stänker om det... En rastgård måste vara minst 6kvm stor och ha en höjd om minst 1.9 för att vara tillåten... Ibland lite blir det lite stelbent i lagar och förordningar, och JBV's tolkning verkar vara att i samma ögonblick som du byggt en rastgård så kommer kattstackarn för evigt tillbringa resten av sitt liv där, så det verkar som de hellre ser att katten aldrig får komma ut i friska luften och känna gräs på tassarna än att du gör en lösning som glädjer missarna men som torskar på utrymmesmått...

Jösses vad löjligt :shock: Det är ju inte så att jag får för mig att lämna dom åt sitt öde där i...
Den kommer dock bli över 6kvm stor när jag lägger till delar. Men höjden kommer aldrig räcka till. Kommer dock glatt använda den ändå under de få månader jag bor kvar här, mina katter gillar att äta gräs och ligga på stenplattorna nån timme då och då när jag är ute och det vill jag ju inte beröva dom :-?
http://idakck.wordpress.com - en blogg om lite av varje

Användarvisningsbild
teachingbirds
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav teachingbirds » fre 02 maj 2014, 10:20

The work has begun...
Bild
BildBild -

it's a present activity

misshellokitty
Kattracka
Kattracka
Katt: Huskatt

Inläggav misshellokitty » fre 02 maj 2014, 12:58

[img]http://img.tapatalk.com/d/14/05/02/e3eqagej.jpg[/img]

Förra sommaren hjälpte en kompis mig att näta in balkongen. Vi byggde som en ram runt hela balkongen och det blev kanon! Katterna älskar att vara där!

Skickas från min iPhone via Tapatalk
A home without a cat is just a house.

Miniwini
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav Miniwini » sön 18 maj 2014, 12:14

teachingbirds skrev:The work has begun...
Bild

Vad schysst! Letar också efter nåt "stelt" nät som liksom står upp av sig själv men så klart med hjälp av stöd. Hade tänkt på sånt där plast i grönt, vet inte vad det heter men och stel typ.
Jag vill ha det så man kan öppna det också så jag tänker att man kan ha någon fästanordning. Det är altanen som ska mätas in då jag tycker synd om missarna som jag får mota bort från dörren varje gång jag ska ut. Vore skönt att kunna ha dörren öppen och alla kan gå ut och in som de vill

Användarvisningsbild
VemSara
Profetkatt
Profetkatt
Katt: En huskatt, två britter

Inläggav VemSara » sön 18 maj 2014, 18:39

Miniwini skrev:Vad schysst! Letar också efter nåt "stelt" nät som liksom står upp av sig själv men så klart med hjälp av stöd. Hade tänkt på sånt där plast i grönt, vet inte vad det heter men och stel typ.
Jag vill ha det så man kan öppna det också så jag tänker att man kan ha någon fästanordning. Det är altanen som ska mätas in då jag tycker synd om missarna som jag får mota bort från dörren varje gång jag ska ut. Vore skönt att kunna ha dörren öppen och alla kan gå ut och in som de vill

Putsnät från Biltema!
http://biltema.se/sv/Bygg/Kakel-och-mura/Tillbehor/Putsnat-87838/

Användarvisningsbild
teachingbirds
Allsmäktig katt
Allsmäktig katt

Inläggav teachingbirds » sön 18 maj 2014, 19:07

VemSara skrev:
Miniwini skrev:Vad schysst! Letar också efter nåt "stelt" nät som liksom står upp av sig själv men så klart med hjälp av stöd. Hade tänkt på sånt där plast i grönt, vet inte vad det heter men och stel typ.

Putsnät från Biltema!
http://biltema.se/sv/Bygg/Kakel-och-mura/Tillbehor/Putsnat-87838/

Japp, sånt jag har, fast från Byggmax!
BildBild -

it's a present activity

Miniwini
Veterankatt
Veterankatt

Inläggav Miniwini » mån 19 maj 2014, 13:37

Ok, perfekt men detta var ju bara 1 meter i höjd? Teachingbirds, ditt ser högre ut, eller?

Återgå till "Allmänt kattprat!"